Danie graczowi NoFlash

Aby dać graczowi noflash’a czyli flash nie oślepia go należ złapać message ScreenFade

register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade");

a w funkcji hooka zwrócić PLUGIN_HANDLED

cały kod:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade");
}

public messageScreenFade(msgtype, msgid, id){
	return PLUGIN_HANDLED;
}


Jak to wygląda:

i przykład itemu do nowego coda

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

new bool:bMaPerk[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade");
	
	cod_register_perk("NoFlash","Nie dzialaja na ciebie flashe");
}

public cod_perk_disabled(id)	bMaPerk[id] = false
public cod_perk_enabled(id)	bMaPerk[id] = true

public messageScreenFade(msgtype, msgid, id){
	if(bMaPerk[id])	return PLUGIN_HANDLED;
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

17 komentarzy o “Danie graczowi NoFlash

  1. jezeli ktos uzywa pluginu w ktorym np. celowo na dosc dlugi okres pokazuje fade, to ten myk spowoduje ze tego widac nie bedzie.

    jezeli dobrze mysle mozna pobrac kiedy fade jest przez flash, bodajze trzeba pobrac parametry kolorow i alphe i jezeli bedzie bialy mozna uznac ze to flash

  2. A zrobiłbyś coś podobnego, tylko że AntySmoke? 🙂
    Bo nie ma nigdzie tego.
    Chodzi mi właśnie jako funkcje do wykorzystywania(wklasach, etc.).

Dodaj komentarz