Dodanie klasie niewidzialności przy kucaniu

Jest to nowa lepsza wersja mojego starego poradnika 🙂

Poradnik pokazuje jak dodać klasie niewidzialność przy kucaniu

Pierwsze co musimy zrobić to dodajemy w plugin_init()

register_forward(FM_CmdStart,"fwCmdStart")

następnie dodajemy gdziekolwiek

public fwCmdStart(id, uc_handle, seed){
	if(!is_user_alive(id) || !niewidzialnosc_kucanie[id]){
		return FMRES_IGNORED;
	}
	
	new button = get_uc(uc_handle,UC_Buttons)
	new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
	
	if(button&IN_DUCK && !(oldbutton&IN_DUCK)){
		set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20)
	}
	else if(!(button&IN_DUCK) && oldbutton&IN_DUCK){
		set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}

potem w zmiennych globalnych (np. po

new g_vault;

) dodajemy

new bool:niewidzialnosc_kucanie[33];

potem w funkcji Odrodzenie(id)
po

if(!klasa_gracza[id])
        {
                WybierzKlase(id);
                return PLUGIN_CONTINUE;
         }

dodajemy

niewidzialnosc_kucanie[id] = false;

a w case naszej klasy w której chcemy żeby ona miała tego skilla dodajemy

niewidzialnosc_kucanie[id] = true;

np.

case Komandos:
{
	niewidzialnosc_kucanie[id] = true
	give_item(id, "weapon_deagle");
}

Dodaj komentarz