Bartime – Pasek ładowania

stock createBarTime(id, Float:fTime, startprogress = 0){
static barTime2;

if(!barTime2)	barTime2	=	get_user_msgid("BarTime2");

message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id)
write_short( floatround( fTime ) );
write_short( startprogress );
message_end();

}
lub czas jako wartość całkowita
stock createBarTime(id, iTime, startprogress = 0){
static barTime2;

if(!barTime2)	barTime2	=	get_user_msgid("BarTime2");

message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id)
write_short( iTime );
write_short( startprogress );
message_end();

}
Wyświetla nam taki pasek jak przy rozbrajaniu paki
  • id – podajemy id gracza jeśli podajmy 0 to zostanie wyświetlony wszystkim
  • fTime – czas wyświetlania wartość typu float lub liczba całkowita w drugiej funkcji
  • startprogress – od jakiego miejsca ma zacząć przy 50 zacznie od połowy paska itp.

8 komentarzy o “Bartime – Pasek ładowania

  1. w prethinku wyświetlaj bartime z ty samym parametrem startprogress ( np. 70 ) i z dużym iTime ( np. 255 ) co da ci bartime zatrzymany na 70 %

  2. A co jeśli chcemy zatrzymać bartime na wartości 100%? Gdy ustawię w prethinku tak jak opisałeś i ustawię startprogress na 100 to pasek miga dopóki wartość nie zmniejszy się choćby o 1.

    1. Zrób pętle z iTime rownym jakiejś wysokiej liczbie i zmniejszaj startprogress od 100 do 0. Nie wiem jaki efekt wyjdzie.

Skomentuj Artos Anuluj pisanie odpowiedzi

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.