Exp Orb Modyfikacja Silnika

Znajdujemy

new bool:freezetime = true;

dodajemy pod tym

new iHandleExpKill ,
iHandleExpDamage;

Znajdujemy

klasa_zmieniona = CreateMultiForward("cod_class_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL);

dodaje pod tym

iHandleExpKill		=	CreateMultiForward( "cod_exp_kill" , ET_STOP , FP_CELL , FP_CELL , FP_CELL );
	iHandleExpDamage	=	CreateMultiForward ( "cod_exp_damage" , ET_STOP , FP_CELL , FP_CELL , FP_CELL );

Znajdujemy

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)

i

doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;

zamieniamy na

new iRet =	PLUGIN_CONTINUE;
		
		ExecuteForward( iHandleExpKill , iRet , attacker , id , nowe_doswiadczenie );
		
		if( iRet == PLUGIN_CONTINUE ){
			doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
		}

znajdujemy

public ObrazeniaPost(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)

i

doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_obrazenia;

zamieniamy na

new iRet =	PLUGIN_CONTINUE;
			
			ExecuteForward( iHandleExpDamage , iRet , attacker , id , doswiadczenie_za_obrazenia );
			
			if( iRet == PLUGIN_CONTINUE ){
				doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_obrazenia;
			}

i gotowe sma jeśli ktoś chce

Download QTM_CodMod

7 komentarzy o “Exp Orb Modyfikacja Silnika

  1. joł

    dodałem wszystko tak jak napisałeś, najpierw do silnika, później wgrałem plugin, dopisałem do codmod-plugins.ini i nie działa…

    czy jest konkretnie określone miejsce gdzie to dopisać? np pod QTM_CodMod?

  2. ok kulki się pojawiają, lecz do połowy są w ziemi, nie tak ajk na filmiku, i nie lecą do mnie po zabiciu gracza, a cvary mam ustawione tak jak Twoje..

Dodaj komentarz