Exp Orb Modyfikacja Silnika

Znajdujemy
new bool:freezetime = true;
dodajemy pod tym
new iHandleExpKill ,
iHandleExpDamage;
Znajdujemy
klasa_zmieniona = CreateMultiForward("cod_class_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL);
dodaje pod tym
iHandleExpKill		=	CreateMultiForward( "cod_exp_kill" , ET_STOP , FP_CELL , FP_CELL , FP_CELL );
iHandleExpDamage	=	CreateMultiForward ( "cod_exp_damage" , ET_STOP , FP_CELL , FP_CELL , FP_CELL );
Znajdujemy
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
i
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
zamieniamy na
new iRet =	PLUGIN_CONTINUE;

ExecuteForward( iHandleExpKill , iRet , attacker , id , nowe_doswiadczenie );

if( iRet == PLUGIN_CONTINUE ){
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
}
znajdujemy
public ObrazeniaPost(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
i
doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_obrazenia;
zamieniamy na
new iRet =	PLUGIN_CONTINUE;

ExecuteForward( iHandleExpDamage , iRet , attacker , id , doswiadczenie_za_obrazenia );

if( iRet == PLUGIN_CONTINUE ){
doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_obrazenia;
}
i gotowe sma jeśli ktoś chce Download QTM_CodMod

7 komentarzy o “Exp Orb Modyfikacja Silnika

  1. joł

    dodałem wszystko tak jak napisałeś, najpierw do silnika, później wgrałem plugin, dopisałem do codmod-plugins.ini i nie działa…

    czy jest konkretnie określone miejsce gdzie to dopisać? np pod QTM_CodMod?

  2. ok kulki się pojawiają, lecz do połowy są w ziemi, nie tak ajk na filmiku, i nie lecą do mnie po zabiciu gracza, a cvary mam ustawione tak jak Twoje..

Skomentuj PaN^ Anuluj pisanie odpowiedzi

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.