AMX Mod X 0.5.0 Dark Edition

AMX Mod X 0.5.0 Dark Edition to modyfikacja najnowszej aktualnej wersji AMX Mod X dostępnej na oficjalnym repozytorium projektu ( hg.alliedmods.net/amxmodx-central ) wykonana przezemnie.

Jak wskazuje numer wersji ( 0.5.0 ) nie jest to finalna odsłona. Działa ona na najnowszej wersji binarek zaktualizowanych przy pomocy SteamCMD przez co wymaga też metamoda 1.21-am( http://wiki.alliedmods.net/AMX_Mod_X_1.8.2_Release_Notes ). Obecnie jest dostępna tylko wersja dla Linuxa.

W tej wersji skupiłem się głównie na wyczyszczeniu kodu z zbędnych rzeczy oraz dodanie kilku „bajerów”.

de_dust20000

│ Changelog

  • Zmiana ladowania pluginów ( brak plugins.ini )
  • Zmiana ladowania modulow ( brak modules.ini )
  • Usuniecie supportu innych modow
  • Usuniecie kompatybilnosci wstecznej
  • Optymalizacja forwardow
  • Usunięcie alloc_amxmemory i free_amxmemory , nigdzie nie używane
  • Informowanie o mozliwosci zaoptymalizowania dzialania pluginu poprzez kompilacje z -d0 lub -d1 jeśli plugin zawiera informacje do debugowania podczas ładowania w trybie normalnym
  • Usunięcie CreateMultiForwardEx
  • Usunięcie wbudowanego supportowania war3ft w menu
  • Pozbycie się nongpl_matches
  • Optymalizacja klasy CPlugin
  • Orpheu dodane jako standardowy moduł
  • Standardowe pluginy zostały skompilowane z parametrem -d1

│ Instalacja pluginów

Pierwsze dwa podpunkty mówią o pozbyciu się plików plugins.ini i modules.ini , instalacja pluginów i modułów jest teraz łatwiejsza.

Instalacja pluginów opiera się na przekopiowaniu pliku .amxx do folderu plugins w folderze amxmodx tyle 😉 . Instalacja modułów przebiega podobnie tylko moduły wrzucamy do folderu modules.

Jeśli chcemy wyłączyć plugin przenosimy go do folderu disabled.

Jeśli chcemy uruchomić plugin w trybie debug przenosimy go do folderu debug .

│ Instalacja

Instalacja przebiega jak standardowa instalacja amxmodx ( http://darkgl.pl/index.php/2011/09/05/instalacja-amxmodx/ )

│ Download

amxmodxDark.zip download

4 komentarzy o “AMX Mod X 0.5.0 Dark Edition

  1. Zalety:
    Niby optymalnieszy, mniej roboty przy wgrywaniu pluginów.
    Wady:
    Nie załadujesz wybranego pluginu/configu na danej mapie jak w 1.8 z configs/maps/plugins-nazwamapy.ini. Przydało by się zrobić by ładowało dodatkowo pluginy z plugins/nazwa_mapy pomyśl nad tym.

  2. Colorchat to include nie plugin nie musi być ładowany ,
    Ale ogólnie wystarczy nazwać pluginy przedrostkami typu 01_,02_ etc. aby ładowało zgodnie z kolejnościa

Dodaj komentarz