7 komentarzy o “Gracz trzyma shift

  1. Niestety, metoda zawodzi, gdy trzymamy shift, przy prędkości 150.0

    Wtedy pev_gaitsequence zwraca 4 :/

    Masz jakiś pomysł? 😉

      1. Tak, oczywiście.
        Gdy nacisniesz shift to prędkość chodzenia = 0.52 * prędkość maxymalna.
        Przy prędkości max 300.0 i wcisnieciu shifta, sekwencja jest = 4 :/

        1. Ponieważ wtedy prędkość jest tak duża że zostaje przełączona animacja. Niestety ta metoda przy zmianie prędkości nie ma już sensu i nie widzę sposobu jej naprawy.

  2. Sprawdź ten kod:

    public CmdStart(id)
    {
    static Float:velocity[3], Float:speed
    pev(id, pev_velocity, velocity);
    speed = vector_length(velocity)
    log_amx(„%0.1f”, speed)

    if(speed >= 150.0 && speed < 151)
    log_amx("%i", pev(id, pev_gaitsequence))
    }

Dodaj komentarz