Gra w życie – Podejście drugie

Podejście drugie do projektu gry życie czyli tak naprawdę kontynuacja tego wpisu http://darkgl.pl/2015/05/21/gra-w-zycie/

Projekt nie dokończony

Część kodu

#define WIN32_LEAN_AND_MEAN

#include <iostream>

#include <windows.h>

#include <cstdio>
#include <ctime>
#include <cstdlib>

#include "LifeScene.h"

#include <conio.h>

int main(int argc, char** argv) {
	
	LifeScene currentScene;
	
	int intervalTime = 0;
	
	int renderSizeX = 0 ,
		renderSizeY;
		
	bool randomInput = true;
	
	std::cout << "Input interval ( ms ) : ";
	std::cin >> intervalTime;
	
	std::cout << "Input render size x : ";
	std::cin >> renderSizeX;
	
	std::cout << "Input render size y : ";
	std::cin >> renderSizeY;
	
	std::cout << "Random input ? ";
	std::cin >> randomInput;
	
	currentScene.setGridSize( renderSizeX , renderSizeY );
	currentScene.setPosition( renderSizeX / 2 , renderSizeY / 2 );
	
	if( randomInput ){
		srand (time(NULL));
		
		for( int positionX = ( renderSizeX / 2 ) - ( renderSizeX / 2 ) ; positionX <= renderSizeX ; positionX++ ){
			for( int positionY = ( renderSizeY / 2 ) - ( renderSizeY / 2 ) ; positionY <= renderSizeY ; positionY++ ){
				if( rand() % 2 ){
					currentScene.setAliveCell( positionX , positionY );
				}
			}
		}
	}

gameoflife

Life Game.zip Download

Dodaj komentarz