Znalazłem dzisiaj ciekawy pliczek inc który przenosi funkcje z modułu cstrike do fakemety 🙂 coś dla fanatyków fakemety ;]
plik z archiwum po rozpakowaniu wrzucamy do folderu include kompilatora lokalnego
Użycie w pluginie:
Nazwy funkcji są takie same jak w module cstrike :]
Do pluginu musimy dodać:
#include <fakemeta> #include <fakemeta_cs_util>
a potem używamy np.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <fakemeta_cs_util></fakemeta_cs_util></fakemeta></amxmisc></amxmodx> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /armor","vArmor") } public vArmor(id){ if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; cs_set_user_armor(id,200,CS_ARMOR_VESTHELM); client_print(id,print_chat,"Dostales 200 armor'a") return PLUGIN_HANDLED; }
Moduł fajny, ale czy jeśli zamiast #include napiszę #include to nie wyjdzie na to samo ?
„zamiast #include napiszę #include” 😉 ?
Taki sam wcześniej napisałem ale mial nie wszedł więc chuj z tym na grób.
Nie opłaca się używać tego, a już na pewno nie przez błędne twierdzenie iż zwiększa się wydajność.
Dowód:
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=88792
Benchmarka sam se możesz odpalić i uwierzysz, twierdzenie iż fm_give_item z fm jest lepsze od give_item z fun jest błędem, a już tym bardziej cstrike który nie jako dedykowany jest pod cs’a. Inną sprawą jest zamiana modele gdzie funkcja musi zostać napisana w fm gdzie by uniknąć SVC_Bad ale jeśli w końcu naprawią tę funkcję a się da bo nawet na alliedzie to znalazłem wystarczy potem przekompilować moduł i używać cstrike! :<
przyda się ten temat z allieda
Sory #inc.. i #inc.. <fakemeta….
trzeba dać #include i #include inaczej nie przejdzie