Naprawa Paintball Moda

Ostatnio zgłosiła się do mnie osoba z prośba naprawy paintball moda a mianowicie aby za pomocą broni z pb nie można było rozwalić skrzynek na bs ale już np. kratki na nuke tak. Link do moda: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=65201 http://amxx.pl/topic/1511-paintball-paintball-gun-mod/ w obu przypadkach edytujemy plik paintballgun.sma (w wersji z amxx.pl jest on w PaintBallMod.zip) Modyfikacji wymaga tylko jedna linijka z funkcji
Plain text
Copy to clipboard
Open code in new window
EnlighterJS 3 Syntax Highlighter
public fw_touch(bullet, ent)
public fw_touch(bullet, ent)
public fw_touch(bullet, ent)
Plain text
Copy to clipboard
Open code in new window
EnlighterJS 3 Syntax Highlighter
if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive)
{
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0);
valid_surface = false;
}
if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive) { ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0); valid_surface = false; }
if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive)
{
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0);
valid_surface = false;
}
zamieniamy na
Plain text
Copy to clipboard
Open code in new window
EnlighterJS 3 Syntax Highlighter
if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive && pev(ent,pev_takedamage))
{
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0);
valid_surface = false;
}
if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive && pev(ent,pev_takedamage)) { ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0); valid_surface = false; }
if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive && pev(ent,pev_takedamage))
{
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0);
valid_surface = false;
}

5 komentarzy o “Naprawa Paintball Moda

  1. Witam

    Albo mi się wydaje, albo to overflooduje serwer, wcześniej błędu nie było, teraz jest.

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.