new fps[33] new Float: systime[33] public client_PreThink(id){ new Float: gametime = get_gametime() fps[id] = floatround(1.0/(gametime-systime[id])); systime[id] = gametime; }
w tablicy fps zawsze dla każdego gracza mamy aktualny fps
wymagane biblioteki to
engine
amxmisc
amxmodx
i przykładowy plugin
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine></engine></amxmisc></amxmodx> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" new fps[33] new Float: systime[33] new hudSync; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) hudSync = CreateHudSyncObj(); } public client_PreThink(id){ new Float: gametime = get_gametime() fps[id] = floatround(1.0/(gametime-systime[id])); systime[id] = gametime; set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.3, 0, 6.0, 12.0) ShowSyncHudMsg(id,hudSync,"Twoje FPS: %d",fps[id]); }
wyświetla graczowi ile ma fps
Witam,
a da się zrobić coś takiego, że gdy patrzy się na gracza to gdzieś obok pokazane jest ile on posiada fps ?
Jasne że tak
siema sprawdzales jak to wyglada w grze ? bo na moim serwie testowym strasznie nie wyrazne sa te fpsy
jest moze jakis inny sposob zeby pobrac fps gracza ?
Pokaż screena
Nagrałem demo(steam) bo przy ssie liczba jest widoczna, ale podczas gry nie da sie wyniku odczytac prawdopodobnie przez to, ze bardzo szybko sie to odswieza
http://www54.zippyshare.com/v/37017419/file.html
na poczatku jest fps_max 100 potem 150, 200,300,400 i znowu 100
dodatkowo jak zrobilem ss przy fps_max 100 to na screenie bylo 130
Może lepszym zastosowaniem będzie zwykle client_print w Center ?
Hud jest tutaj tylko przykładem to jak wyświetlimy FPS nie ma aż takiego znaczenia w tym poradniku