Tutorial pokazuje jak dodać w cod mod nowy exp za podłożenie/rozbrojenie bomby (także twój team dostaje exp) 🙂
Szukamy
new vault;
Pod tym dodajemy:
new podkladajacy;
new rozbrajajacy;
new doswiadczenie_za_bombe;
Szukamy:
cvar_blokada_broni = register_cvar("cod_weaponsblocking", "1");
Pod tym dodajemy:
register_cvar("cod_bombxp", "100");
doswiadczenie_za_bombe = get_cvar_num("cod_bombxp");
register_logevent("BombaPodlozona", 3, "2=Planted_The_Bomb");
register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF");
register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5");
Szukamy
public CmdStart(id, uc_handle)
public RozbrajaBombe(id)
if(klasa_gracza[id])
rozbrajajacy = id;
public BombaPodlozona()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");
new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
if(get_playersnum() > 1)
{
doswiadczenie_gracza[podkladajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
for (new i=0; icod_bombxp="" 100[="" ten="" cvar="" ustala="" ile="" expa="" dostaje="" się="" podłożenie="" <="" p="">
Nad tym dodajemy:
public RozbrajaBombe(id)
if(klasa_gracza[id])
rozbrajajacy = id;
public BombaPodlozona()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");
new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
if(get_playersnum() > 1)
{
doswiadczenie_gracza[podkladajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
for (new i=0; i cod_bombxp="" 100[="" ten="" cvar="" ustala="" ile="" expa="" dostaje="" się="" podłożenie="" <="" p="">
Mógł byś do tego dodać jeszcze exp dla podłożenie paki przez twój team i exp za rozbrojenie paki przez twój team 😛
client_print(id, print_chat, „[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za rozbrojenie bomby przez twoj team.”, doswiadczenie_za_zabojstwo);
Ślepy? oO a o autorze to już nic, no no Darek 😀
i tak wiem że mi wybaczysz 😛
Rpk.shark nom troche ślepy musze być 😛
W końcu w silniku coda a nie innych pluginach :p
Chyba na początku jest 1 błąd. Zamiast szukać:
new nvault; (taka linijka nie istnieje w kodzie)
Powinniśmy szukać
new vault;
Poprawiłem
ja sobie edytowałem silnika coda i u mnie tak było ;p dlatego tak jest a nie inaczej 😛
DarkGL ile musi być osób na serwerze aby leciał exp za pake ? Po dodałem to do Cod’a i exp nie leci .
http://amxx.pl/topic/70134-tt-nie-dostaje-expa-za-wygrana-runde-a-ct-dostaje-wiecej-temat/page__fromsearch__1
Dark mógłbyś zobaczyć ten temat bo po małych przeróbkach kodu mam jeden problem.Opis tego problemu masz w linku.;d
Jest problem. Za podłożenie paki dostaje tyle ile ustawiłem czyli 7k ale jak CT rozbroi to i tak dostaje 100expa :/ Niewiem jak to zmienić nie widzę tego w żadnej linijce
Witam, mam problem otóż exp za podłożenie bomby jest taki jaki mam za killa, jak zmienię exp za killa exp za pakę się zmienia.
nie wiem co może być przyczyną.
Tak sobie patrzę, patrzę i się dopatrzyć nie mogę. Gdzie następuje przypisanie zmiennej „podkladajacy” indeksu gracza, który podkłada pakę?
Hmm rzeczywiście nie podałem 2 funkcji w poście poprawie to w wolnej chwili
A tak się przy okazji zapytam- nie polecasz może jakiejś stonki ze spisanymi wszystkimi eventami do register_event i register_logevent? CO jakiś czas to potrzebuję, a w necie jakoś nie natrafiłem na temat godny uwagi.
https://wiki.alliedmods.net/index.php/Half-Life_1_Game_Events
https://wiki.alliedmods.net/Half-Life_1_Engine_Messages
https://wiki.alliedmods.net/Temp_Entity_Events_(Half-Life_1)
Dzięki wielkie 😉 dziś miałem takie szczęście, że sam znalazłem 1 stronę z eventami (przez przeczytaniem twojej odpowiedzi). Jeszcze raz dzięki!