/* Script generated by Pawn Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc></amxmisc></amxmodx>
#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR "DarkGL"
#define VERSION "1.0"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd( "say /test" , "motd" );
}
public motd( id ){
new szTitle[ 512 ];
for( new iPosition = 0; iPosition < sizeof szTitle ; iPosition++ ){
szTitle[ iPosition ] = 'a';
}
szTitle[ charsmax( szTitle ) ] = '^0';
show_motd( id , "test" , szTitle );
}
/* Script generated by Pawn Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc></amxmisc></amxmodx>
#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR "DarkGL"
#define VERSION "1.0"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd( "say /test" , "motd" );
}
public motd( id ){
new szTitle[ 512 ];
for( new iPosition = 0; iPosition < sizeof szTitle ; iPosition++ ){
szTitle[ iPosition ] = 'a';
}
szTitle[ charsmax( szTitle ) ] = '^0';
show_motd( id , "test" , szTitle );
}
/* Script generated by Pawn Studio */ #includeCo kończy się crashem cs’a i logiem z konsoli#include #define PLUGIN "New Plugin" #define AUTHOR "DarkGL" #define VERSION "1.0" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd( "say /test" , "motd" ); } public motd( id ){ new szTitle[ 512 ]; for( new iPosition = 0; iPosition < sizeof szTitle ; iPosition++ ){ szTitle[ iPosition ] = 'a'; } szTitle[ charsmax( szTitle ) ] = '^0'; show_motd( id , "test" , szTitle ); }
Host_Error: PF_MessageEnd_I: Refusing to send user message ServerName of 512 bytes to client, user message size limit is 192 bytes
Host_Error: PF_MessageEnd_I: Refusing to send user message ServerName of 512 bytes to client, user message size limit is 192 bytes
Host_Error: PF_MessageEnd_I: Refusing to send user message ServerName of 512 bytes to client, user message size limit is 192 bytesTak więc title może mieć tylko 192 znaki. Po zmianie pluginu aby ustawiał tylko 192 znaki wszystko wyświetla się poprawnie niestety tytuł jest ucinany.

Czy możesz zrobić plugin do cs 1.6 który będzie przywracał zbugowaną pakę. Czasami jest tak ze paka wpadnie w jakaś szczelinę i nie da się jej podnieść, jak byś zrobił tak że admin po przez menu wybiera gracza, ktory dostanie bombe to by było świetnie.
Myślę że coś takiego już istnieje