Czasami chcieli byśmy mieć kontrole nad oknem MOTD które wyświetlamy np. móc je zamykać w dowolnym momencie.
Sprytnym sposobem na to jest użycie komend buyequip oraz buy czyli komend używanych do otwierania menu zakupów.
Sposób działa na steam i non steam.
Sam sposób jest bardzo prosty kiedy MOTD jest wyświetlane wystarczy użyć komend buyequip lub buy nawet kiedy gracz nie jest w strefie kupowania.
Niestety komendy nie zadziałają tak jak chcemy kiedy będziemy je wywoływać ręcznie lub poprzez
client_cmd( id , "buy" )
jedyny sposób to przypisanie buy lub buyequip do klawisza i uruchomienie go.
Dlaczego ? Związane jest to z kolejkowaniem wiadomości tzn kiedy wyświetlany jest motd i uruchamiamy buy okno motd zostaje nadpisane przez okno do kupowania , kiedy jednak uruchamiamy komendy ręcznie okno zamiast kupowania zamiast nadpisywać motd zostaje dodane do kolejki okien i zostanie wyświetlone dopiero po zamknięciu motd.
Niestety nie jest to takie proste , standardowo możemy przyjąć że klawisz B jest przypisany do buy , ale jak go uruchomić ?
To już temat na inny wpis.
Plugin którego używałem do testowania MOTD.
/* Script generated by Pawn Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc></amxmisc></amxmodx> #define PLUGIN "New Plugin" #define AUTHOR "DarkGL" #define VERSION "1.0" public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd( "say /testMOTD" , "motdTest" ); } public motdTest( id ){ show_motd( id , "test.html", "Test MOTD" ); }