#includePobiera on kod html strony http://www.darkgl.pl/index.php/2011/09/12/info-po-smierci/6 oczywiście socketów można używać do jeszcze wielu innych rzeczy (wymienianie informacji między serwerami itp.) A tutaj linki do tutoriali (po angielsku) http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=41913 http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=151401 http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=142858 http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=150519#include #define SITE "/index.php/2011/09/12/info-po-smierci/6" #define HOST "darkgl.pl" #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" new g_Socket; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /test","test") } public test(id){ new iError,szSendBuffer[512] g_Socket = socket_open(HOST, 80, SOCKET_TCP, iError) switch (iError) { case 1: { log_amx("Unable to create socket.") return ; } case 2: { log_amx("Unable to connect to hostname.") return ; } case 3: { log_amx("Unable to connect to the HTTP port.") return ; } } format(szSendBuffer, charsmax(szSendBuffer), "GET %s^nHost:%s^r^n^r^n", SITE, HOST) socket_send(g_Socket, szSendBuffer, charsmax(szSendBuffer)) set_task(1.0, "socketAnswer", .flags = "b") } public socketAnswer(){ if (socket_change(g_Socket)) { new szData[1024] socket_recv(g_Socket, szData, charsmax(szData) ) log_amx(szData); socket_close(g_Socket); remove_task( 0 ); } }#include
Sockety
Prosty przykład jak używać socketów z poziomu pluginu amxx
Fajnie, dziękować, ale mam taki kod, do którego sam doszedłem i nie najlepiej to działa. Raz pobiera stronę, raz tylko kilka pierwszych znaków, nie wiem dlaczego.
Da się tak pobrać ilość graczy na innym serwerze 😉 ?
Oczywiście że tak