Dodanie klasie niewidzialności przy kucaniu

Jest to nowa lepsza wersja mojego starego poradnika 🙂 Poradnik pokazuje jak dodać klasie niewidzialność przy kucaniu Pierwsze co musimy zrobić to dodajemy w plugin_init()
register_forward(FM_CmdStart,"fwCmdStart")
następnie dodajemy gdziekolwiek
public fwCmdStart(id, uc_handle, seed){
if(!is_user_alive(id) || !niewidzialnosc_kucanie[id]){
return FMRES_IGNORED;
}

new button = get_uc(uc_handle,UC_Buttons)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);

if(button&IN_DUCK && !(oldbutton&IN_DUCK)){
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20)
}
else if(!(button&IN_DUCK) && oldbutton&IN_DUCK){
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
}

return FMRES_IGNORED;
}
potem w zmiennych globalnych (np. po
new g_vault;
) dodajemy
new bool:niewidzialnosc_kucanie[33];
potem w funkcji Odrodzenie(id) po
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
dodajemy
niewidzialnosc_kucanie[id] = false;
a w case naszej klasy w której chcemy żeby ona miała tego skilla dodajemy
niewidzialnosc_kucanie[id] = true;
np.
case Komandos:
{
niewidzialnosc_kucanie[id] = true
give_item(id, "weapon_deagle");
}

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.