GHW Weapon Replacement z opcją wyłączenia podmiany modeli

Jest to zmodyfikowany plugin GHW Weapon Replacement 1.3 http://amxx.pl/topic/1310-ghw-weapon-replacement-13/ używa się go w ten sam sposób jak jest opisane w linku wyżej Została dodana jedna opcja gracz może wyłączyć sobie podmienione modele i grać na normalnych on widzi normalne modele ale reszta takie jak ty sobie ustalisz służy do tego komenda
/models
lub
/modele
na say Instalacja standardowa Sposób ustawiania taki sam jak tutaj GHW Weapon Replacement

31 komentarzy o “GHW Weapon Replacement z opcją wyłączenia podmiany modeli

  1. Nie działa ! ;/ nawet modeli mi nie podmienia ;/ i tylko do tego pliku new_weapons trza wpisać sciezki do plikow ?

  2. Crashuje mi sie po dodaniu tego Pluginu. jak mam standardowy bez opcji wylaczenia modeli to dziala ;/

  3. Witam

    Jak wgrywam dobrze modele to pisze mi :
    ERROR : Mod_NumForName: models/v_shield_r not found
    a w model stoi plik

  4. Da rade go zrobic tak aby po wpisaniu kamend na say podmienione modele sie pojawialy a nie znikaly? 🙂 np kto chce wlacza sobie modele CS:Go a wszyscy inni widzą standardowe.

  5. Dałoby radę identyko plugin zmodyfikować ale dla: players_models.amxx?

    Dzięki z góry 🙂

  6. Modele broni ładnie podmienia, ale nie działają modele gracza (w sensie models/player) Graczom się pobierają, ale nie są podmienione. W logach czysto. Wiesz może co zrobić? Dodam że są to modele z Darkcoda. 🙂

      1. Masz jakiś może plugin właśnie do podmiany modeli graczy? Albo może powiedz co trzeba edytować w silniku aby im podmieniło. Będę niezmiernie wdzięczny.

  7. Darku kochany! xddd

    Powiedz ty mi.
    Wgrałem z gamebanana nowe modele m4a1 , deagla , i ak . Wszystko podmieniłem jak trzeba ale nie działa mi dźwięk zakładania tłumika i przeładowania magazynka. Chodzi mi o to że po podmianie nie słychać nawet oryginalnego dźwięku. Próbowałem zrobić plugin w konia pisząc tak w ini zeby odtwarzało oryginalne dźwięki do podmienionego modelu : ( w sensie oryginał na oryginał) ale to nie działa.
    „sound/weapons/ak47_boltpull.wav” „sound/weapons/ak47_boltpull.wav”
    „sound/weapons/ak47_clipin.wav” „sound/weapons/ak47_clipin.wav”
    „sound/weapons/ak47_clipout.wav” „sound/weapons/ak47_clipout.wav”

    możesz to sprawdzić na serwerze :
    193.33.176.27:27090

    Dźwięki strzałów itd działają. Podmienione modele to m4a1, deagl, ak47, usp i glock. to samo dotyczy dźwięku zakładania tłumika : tak wygląda ini :
    „models/p_ak47.mdl” „models/Newmodels/p_ak47.mdl”
    „models/v_ak47.mdl” „models/Newmodels/v_ak47.mdl”
    „models/w_ak47.mdl” „models/Newmodels/w_ak47.mdl”
    „sound/weapons/ak47-1.wav” „sound/Newsound/weapons/ak47-1.wav”
    „sound/weapons/ak47-2.wav” „sound/Newsound/weapons/ak47-2.wav”
    „sound/weapons/ak47_boltpull.wav” „sound/weapons/ak47_boltpull.wav”
    „sound/weapons/ak47_clipin.wav” „sound/weapons/ak47_clipin.wav”
    „sound/weapons/ak47_clipout.wav” „sound/weapons/ak47_clipout.wav”

    „models/p_m4a1.mdl” „models/Newmodels/p_m4a1.mdl”
    „models/v_m4a1.mdl” „models/Newmodels/v_m4a1.mdl”
    „models/w_m4a1.mdl” „models/Newmodels/w_m4a1.mdl”
    „sound/weapons/m4a1_unsil-1.wav” „sound/Newsound/weapons/m4a1_unsil-1.wav”
    „sound/weapons/m4a1_unsil-2.wav” „sound/Newsound/weapons/m4a1_unsil-2.wav”
    „sound/weapons/m4a1_boltpull.wav” „sound/weapons/m4a1_boltpull.wav”
    „sound/weapons/m4a1_clipin.wav” „sound/weapons/m4a1_clipin.wav”
    „sound/weapons/m4a1_clipout.wav” „sound/weapons/m4a1_clipout.wav”

    Podmianka na dźwięki te z gamebanana też nie działa. Tak jakby model miał już przypisane dźwięki do siebie i nie odtworzy oryginalnych. Po skaosowaniu podmianki dźwieku też nie słychać dźwięku zakładania tłumika ani przeładowania. Na oryginalnych nie podmienionych modelach wszystko działa.

Dodaj komentarz

Ta strona używa Akismet do redukcji spamu. Dowiedz się, w jaki sposób przetwarzane są dane Twoich komentarzy.