Nad plugin_init dodajemy
new pCvarPrefixy;
np.
new Handle:g_SqlTuple new g_sqlTable[64] = "dbmod_tables" new g_boolsqlOK=0 // SQL // new pCvarPrefixy;
w plugin_init dodajemy
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText"); pCvarPrefixy = register_cvar("diablo_prefix","1");
na końcu pluginu dodajemy
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new szTmp[256],szTmp2[256] get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) ) new szPrefix[64] switch(get_pcvar_num(pCvarPrefixy)){ case 1:{ formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s]",Race[player_class[id]]); } case 2:{ formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%d]",player_lvl[id]); } case 3:{ formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s - %d]",Race[player_class[id]],player_lvl[id]); } } if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," "); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp); } else{ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2"); } set_msg_arg_string(2,szTmp2); return PLUGIN_CONTINUE; }
Wygląd ustawiamy za pomocą cvara diablo_prefix (standardowo na 1)
Wygląd