register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade");
register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade");
register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade");a w funkcji hooka zwrócić PLUGIN_HANDLED cały kod:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc></amxmisc></amxmodx>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade");
}
public messageScreenFade(msgtype, msgid, id){
return PLUGIN_HANDLED;
}
#include <amxmodx>
#include <amxmisc></amxmisc></amxmodx>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade");
}
public messageScreenFade(msgtype, msgid, id){
return PLUGIN_HANDLED;
}
#includeJak to wygląda: i przykład itemu do nowego coda#include #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade"); } public messageScreenFade(msgtype, msgid, id){ return PLUGIN_HANDLED; }
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod></codmod></amxmisc></amxmodx>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
new bool:bMaPerk[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade");
cod_register_perk("NoFlash","Nie dzialaja na ciebie flashe");
}
public cod_perk_disabled(id) bMaPerk[id] = false
public cod_perk_enabled(id) bMaPerk[id] = true
public messageScreenFade(msgtype, msgid, id){
if(bMaPerk[id]) return PLUGIN_HANDLED;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod></codmod></amxmisc></amxmodx>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
new bool:bMaPerk[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade");
cod_register_perk("NoFlash","Nie dzialaja na ciebie flashe");
}
public cod_perk_disabled(id) bMaPerk[id] = false
public cod_perk_enabled(id) bMaPerk[id] = true
public messageScreenFade(msgtype, msgid, id){
if(bMaPerk[id]) return PLUGIN_HANDLED;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#include#include #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" new bool:bMaPerk[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade"); cod_register_perk("NoFlash","Nie dzialaja na ciebie flashe"); } public cod_perk_disabled(id) bMaPerk[id] = false public cod_perk_enabled(id) bMaPerk[id] = true public messageScreenFade(msgtype, msgid, id){ if(bMaPerk[id]) return PLUGIN_HANDLED; return PLUGIN_CONTINUE; }#include
A jak zrobić, żeby mieć menu z graczami i żeby można było im włączać i wyłączać??
to jest tylko funkcja do tego co ty chcesz trzeba by użyć nowego stylu tworzenia menu
Jak perk się przyda ;] dziękuję ;p
A moglbys napisac taki plugin zeby nie oslepialo swojej druzyny??
Zmień NoFlash na NoFade bo to blokuje przecież każdą wiadomość
no chyba że masz pomysł, jak to obejść
no flash w cheatach też blokują fade

dało by się sprawdzać czy fade jest spowodowany przez flash tylko po co
jezeli ktos uzywa pluginu w ktorym np. celowo na dosc dlugi okres pokazuje fade, to ten myk spowoduje ze tego widac nie bedzie.
jezeli dobrze mysle mozna pobrac kiedy fade jest przez flash, bodajze trzeba pobrac parametry kolorow i alphe i jezeli bedzie bialy mozna uznac ze to flash
register_message nie wykryje message_begin chyba że użyjemy emessage
czyli ten plugin nie zablokuje fade wysyłanego przez plugin
To co mam zrobic by gracz z perkiem nie mial display fade w colored_flashbangs.amxx ?
chodzi o to aby łapać ten event czy aby nie łapać ?
lapac ten event by gracz byl odporny na kolorowe fleshe
w pluginie zamienić message_* na emessage_*
Zmieniłem na emessage i jak oberwę flashem mam reliable channel overflow
Bo plugin łapie pewnie message i się tak zapętla łapie , wysyła , łapie , wysyła i tak dalej
A zrobiłbyś coś podobnego, tylko że AntySmoke?
Bo nie ma nigdzie tego.
Chodzi mi właśnie jako funkcje do wykorzystywania(wklasach, etc.).
Zrobie nowy plugin na vote dzięki temu
Dziękiii ;p
Proszę