Danie graczowi NoFlash

Aby dać graczowi noflash’a czyli flash nie oślepia go należ złapać message ScreenFade
Plain text
Copy to clipboard
Open code in new window
EnlighterJS 3 Syntax Highlighter
register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade");
register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade");
register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade");
a w funkcji hooka zwrócić PLUGIN_HANDLED cały kod:
Plain text
Copy to clipboard
Open code in new window
EnlighterJS 3 Syntax Highlighter
#include <amxmodx>
#include <amxmisc></amxmisc></amxmodx>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade");
}
public messageScreenFade(msgtype, msgid, id){
return PLUGIN_HANDLED;
}
#include <amxmodx> #include <amxmisc></amxmisc></amxmodx> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade"); } public messageScreenFade(msgtype, msgid, id){ return PLUGIN_HANDLED; }
#include 
#include 

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade");
}

public messageScreenFade(msgtype, msgid, id){
return PLUGIN_HANDLED;
}
Jak to wygląda:
i przykład itemu do nowego coda
Plain text
Copy to clipboard
Open code in new window
EnlighterJS 3 Syntax Highlighter
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod></codmod></amxmisc></amxmodx>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
new bool:bMaPerk[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade");
cod_register_perk("NoFlash","Nie dzialaja na ciebie flashe");
}
public cod_perk_disabled(id) bMaPerk[id] = false
public cod_perk_enabled(id) bMaPerk[id] = true
public messageScreenFade(msgtype, msgid, id){
if(bMaPerk[id]) return PLUGIN_HANDLED;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod></codmod></amxmisc></amxmodx> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" new bool:bMaPerk[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade"); cod_register_perk("NoFlash","Nie dzialaja na ciebie flashe"); } public cod_perk_disabled(id) bMaPerk[id] = false public cod_perk_enabled(id) bMaPerk[id] = true public messageScreenFade(msgtype, msgid, id){ if(bMaPerk[id]) return PLUGIN_HANDLED; return PLUGIN_CONTINUE; }
#include 
#include 
#include 

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

new bool:bMaPerk[33];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade");

cod_register_perk("NoFlash","Nie dzialaja na ciebie flashe");
}

public cod_perk_disabled(id)	bMaPerk[id] = false
public cod_perk_enabled(id)	bMaPerk[id] = true

public messageScreenFade(msgtype, msgid, id){
if(bMaPerk[id])	return PLUGIN_HANDLED;

return PLUGIN_CONTINUE;
}

17 komentarzy o “Danie graczowi NoFlash

  1. A jak zrobić, żeby mieć menu z graczami i żeby można było im włączać i wyłączać??

  2. Zmień NoFlash na NoFade bo to blokuje przecież każdą wiadomość 🙂 no chyba że masz pomysł, jak to obejść

  3. jezeli ktos uzywa pluginu w ktorym np. celowo na dosc dlugi okres pokazuje fade, to ten myk spowoduje ze tego widac nie bedzie.

    jezeli dobrze mysle mozna pobrac kiedy fade jest przez flash, bodajze trzeba pobrac parametry kolorow i alphe i jezeli bedzie bialy mozna uznac ze to flash

  4. register_message nie wykryje message_begin chyba że użyjemy emessage
    czyli ten plugin nie zablokuje fade wysyłanego przez plugin

  5. A zrobiłbyś coś podobnego, tylko że AntySmoke? 🙂
    Bo nie ma nigdzie tego.
    Chodzi mi właśnie jako funkcje do wykorzystywania(wklasach, etc.).

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.