Jeśli zamiast expa w hud chcielibyście widzieć ile macie procent do następnego levela to ten tutorial jest dla ciebie 😉
zmiany wymaga jedna funkcja
public PokazInformacje(id)
po
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
dodajemy
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]],ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]-1] : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
następnie po klamrze zamykającej warunek
if(!is_user_alive(id))
(przed drugim set_hudmessage) dodajemy
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]],ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ? doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]-1] : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
teraz wybieramy
- Chcemy widzieć exp i procenty
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i ^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
na
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i %0.1f%%^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], fProcent,poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
i
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
na
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], fProcent,poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
- Chcemy widzieć sam procent
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i ^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
na
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%% ^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
i
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
na
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
gotowe kompilujemy i wrzucamy na serwer
funkcja pokazinformacje dla „Chcemy widzieć exp i procenty” powinna wyglądać tak:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]],ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]-1] : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i %0.1f%%^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], fProcent,poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]],ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ? doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]-1] : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], fProcent,poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
a dla „Chcemy widzieć sam procent”:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]],ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]-1] : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]],ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ? doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]-1] : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Dziękuje. O to mi chodziło w poprzednim komencie. Teraz tylko czekam na questy do starego CODa 🙂
bedą spokojnie 😉
Przyda mi się.
Teraz czekam na dinosaura’ XD
Spokojnie. Nie wszystko naraz :P. Dajmy mu zyc :).
Właśnie ja też na dinosaura czekam 😀
Eee tam ten Dinozaur. Chociaż mam specjalną mapę i jak by było losowanie gracza to by było git ^^ Ale i tak lepsze Questy 😛
Dlaczego Questy mają być tylko dla starego coda ? 🙁
Bo do nowego już są?? http://amxx.pl/topic/57748-misjeaka-questy/
aaa nie pokazuje mi prawidłowego levela tylko jakis 131231231223131. Mozliwą przyczyną moze być to że progi levelowe są inne niz w podstawie?
Powiem tak Bomba ;d lubie Cod’a starego ale czekam na Questy do tego cod’a ale poki co Dark moim zdamiem jestes Polskim Master Pawnerem