Bug 1/1 z awp

Dostałem info że w codzie jest bug polegający na tym że mając item na 1/1 z awp rzucamy granat i zmieniamy szybko na awp i granat zabija wszystkich naprawa jest bardzo łatwa w funkcji
TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
podmieniamy
if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
damage=float(health);
na
if(weapon == CSW_AWP && damagebits & (1<<1) && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
                damage=float(health);
i to wszystko naprawione 😉

5 komentarzy o “Bug 1/1 z awp

  1. pokazal bys moze jak to zrobic do klas bo np jest klasa majaca 1/1 z noza to w tej chwili taksamo ma ze jak wyrzuca granata i zmienia na Knife to zabija z HE natychmiastowo ;/

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.