Prefixy w say Cod Stary

Nad plugin_init dodajemy
Plain text
Copy to clipboard
Open code in new window
EnlighterJS 3 Syntax Highlighter
new pCvarPrefixy;
new pCvarPrefixy;
new pCvarPrefixy;
np.
Plain text
Copy to clipboard
Open code in new window
EnlighterJS 3 Syntax Highlighter
new bool:freezetime = true;
new pCvarPrefixy;
new bool:freezetime = true; new pCvarPrefixy;
new bool:freezetime = true;
new pCvarPrefixy;
w plugin_init dodajemy
Plain text
Copy to clipboard
Open code in new window
EnlighterJS 3 Syntax Highlighter
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
pCvarPrefixy = register_cvar("cod_prefix","1");
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText"); pCvarPrefixy = register_cvar("cod_prefix","1");
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");

pCvarPrefixy	=	register_cvar("cod_prefix","1");
na końcu pluginu dodajemy
Plain text
Copy to clipboard
Open code in new window
EnlighterJS 3 Syntax Highlighter
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
new szTmp[256],szTmp2[256]
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
new szPrefix[64]
switch(get_pcvar_num(pCvarPrefixy)){
case 1:{
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s]",nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);
}
case 2:{
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%d]",poziom_gracza[id]);
}
case 3:{
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s - %d]",nazwy_klas[klasa_gracza[id]],poziom_gracza[id]);
}
}
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new szTmp[256],szTmp2[256] get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) ) new szPrefix[64] switch(get_pcvar_num(pCvarPrefixy)){ case 1:{ formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s]",nazwy_klas[klasa_gracza[id]]); } case 2:{ formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%d]",poziom_gracza[id]); } case 3:{ formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s - %d]",nazwy_klas[klasa_gracza[id]],poziom_gracza[id]); } } if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," "); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp); } else{ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2"); } set_msg_arg_string(2,szTmp2); return PLUGIN_CONTINUE; }
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);

if(!is_user_connected(id))      return PLUGIN_CONTINUE;

new szTmp[256],szTmp2[256]
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )

new szPrefix[64]

switch(get_pcvar_num(pCvarPrefixy)){
case 1:{
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s]",nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);
}
case 2:{
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%d]",poziom_gracza[id]);
}
case 3:{
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s - %d]",nazwy_klas[klasa_gracza[id]],poziom_gracza[id]);
}
}

if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
}

set_msg_arg_string(2,szTmp2);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
Wygląd ustawiamy za pomocą cvara cod_prefix (standardowo na 1) Wygląd

7 komentarzy o “Prefixy w say Cod Stary

  1. Witam, wszystko działa. Długo się głowiłem czemu mi po zainstalowaniu tego czasem pada serwer:
    FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: PF_MessageEnd_I: Refusing to send user message SayText of 194 bytes to client, user message size limit is 192 bytes

    Gdy ktoś ma za długi nick + długa nazwa klasy i duży lvl to jest za sługa linijka. Możliwe jest, że to to buguje serwer? Jeżeli tak to dało by się dodać do tego jakąś łatkę, która w takich przypadkach po prostu opuści tą funkcję?

  2. Witam. Możesz powiedzieć co jest tutaj źle ? Na czacie pojawia się:
    [Wsparcie ogniowe – 1] s1: s2

    Kod:
    [code]// prefixy
    public handleSayText(msgId, msgDest, msgEnt){
    new id = get_msg_arg_int(1)

    if(!is_user_connected(id))
    return PLUGIN_CONTINUE

    new szTmp[256], szTmp2[256]
    get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp))

    new szPrefix[64]
    formatex(szPrefix, charsmax(szPrefix), „^x04[%s – %d]”, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id])

    if(!equal(szTmp, „#Cstrike_Chat_All”))
    {
    add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix)
    add(szTmp2, charsmax(szTmp2), ” „)
    add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
    }

    else
    {
    add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix)
    add(szTmp2, charsmax(szTmp2), „^x03 %s1^x01: %s2”)
    }

    set_msg_arg_string(2, szTmp2)

    return PLUGIN_CONTINUE
    }[/code]

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.