NetBufExtender jest specjalny pluginem do metamoda który rozszerza buffor wiadomości klienta do prawie 64kb ( autor
http://c-s.net.ua/forum/topic69877.html )
Dzięki temu mamy mniejsze prawdopodobieństwo wyrzucenia gracza z serwera z powodem Reliable channel overflowed.
Błąd Reliable channel overflowed pojawia się, gdy do gracza wysyłanych jest zbyt dużo dodatkowych informacji w kanale Reliable. Tymi informacjami mogą być np wiadomości HUD, menu, informacja o zabiciu, zmiana modeli gracza itp, itd. Kanałów jest 2: Reliable i Unreliable, różnica między nimi jest dość prosta: przy zapełnieniu kanału Reliable gracz zostanie kicknięty, przy zapełnieniu kanału Unreliable, niektóre wiadomości przez niego wysyłane zaczną się gubić (np gracz nie będzie widział aktualnego HUDa).
Serwer wysyła dość sporo informacji do gracza. Szczególnie przy spawnie gracza tzn. nowe modele graczy spawnujących się na mapie, bronie itp. standardowo hlds nie boryka się z tym problemem jednak twórcy pluginów dodają własne informacje do tego kanału typu: informacje w HUD, liczniki, zmiana modeli itp. Jeśli jest tego dużo buffor zostaje przepełniony a gracz kicknięty.
Instalacja
Folder addons z rozpakowanego archiwum wrzucamy do foleru cstrike naszego serwera.
następnie dopisujemy do pliku plugins.ini w folderze
addons/metamod/
linijkę
Windows:
win32 addons\nbex\nbex.dll
Linux:
linux addons/nbex/nbex.so
Download
NetBufExtender_1_0.zip Download
Czyli mogę teraz szaleć z wiadomościami?
Co właściwie robił ten błąd?
Skąd się brał?
Szaleć to duże słowo , po prostu można więcej 😛
RiviT, przecież Dark wszystko wyjaśnił wyżej.
Mam pytanie jaki jest domyślny bufor klienta?
Niestety nie mogę znaleźć informacji o tym a nie mam na tym komputerze narzędzi do sprawdzenia tego , jak tylko będę miał możliwość to sprawdzę to 😉
@up
za nic nie wiem jak to wgrać
Jaki masz problem ?