Znalazłem dzisiaj ciekawy pliczek inc który przenosi funkcje z modułu cstrike do fakemety 🙂 coś dla fanatyków fakemety ;]
fakemeta_cs_util
plik z archiwum po rozpakowaniu wrzucamy do folderu include kompilatora lokalnego
Użycie w pluginie:
Nazwy funkcji są takie same jak w module cstrike :]
Do pluginu musimy dodać:
#include
#include
a potem używamy np.
#include
#include
#include
#include
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /armor","vArmor")
}
public vArmor(id){
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
cs_set_user_armor(id,200,CS_ARMOR_VESTHELM);
client_print(id,print_chat,"Dostales 200 armor'a")
return PLUGIN_HANDLED;
}
Moduł fajny, ale czy jeśli zamiast #include napiszę #include to nie wyjdzie na to samo ?
„zamiast #include napiszę #include” 😉 ?
Taki sam wcześniej napisałem ale mial nie wszedł więc chuj z tym na grób.
Nie opłaca się używać tego, a już na pewno nie przez błędne twierdzenie iż zwiększa się wydajność.
Dowód:
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=88792
Benchmarka sam se możesz odpalić i uwierzysz, twierdzenie iż fm_give_item z fm jest lepsze od give_item z fun jest błędem, a już tym bardziej cstrike który nie jako dedykowany jest pod cs’a. Inną sprawą jest zamiana modele gdzie funkcja musi zostać napisana w fm gdzie by uniknąć SVC_Bad ale jeśli w końcu naprawią tę funkcję a się da bo nawet na alliedzie to znalazłem wystarczy potem przekompilować moduł i używać cstrike! :<
przyda się ten temat z allieda
Sory #inc.. i #inc.. <fakemeta….
trzeba dać #include i #include inaczej nie przejdzie