Kolorowanie ekranu gracza

Poprawiona funkcja za pomocą której można kolorować ekran graczowi

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
    static msgScreenFade;

    if( !msgScreenFade ) msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")

    message_begin( !id ? MSG_ALL : MSG_ONE, msgScreenFade,{0,0,0},id );
    write_short( (1<<12) * duration );  // Duration of fadeout
    write_short( (1<<12) * holdtime );  // Hold time of color
    write_short( fadetype );    // Fade type
    write_byte ( red );         // Red
    write_byte ( green );       // Green
    write_byte ( blue );        // Blue
    write_byte ( alpha );       // Alpha
    message_end();
}


Opis parametrów:

  • id – podajemy tutaj id gracza któremu ma się pokolorować ekran jeśli podamy 0 zostanie zakolorowany wszystkim
  • duration – ile czasu trwa „wchodzenie” i „wychodzenie” efektu przykład powolne przechodzenie z oślepienia do normalności po dostaniu fleshem tutaj ustawiamy ile to ma trwać 🙂 podajemy w sekundach
  • holdtime – czas trwania w sekundach
  • fadetype – typ oślepienia
    • FFADE_IN 0x0000 // Just here so we don’t pass 0 into the function – pojawianie się oślepienia
    • FFADE_OUT 0x0001 // Fade out (not in) – znikanie oślepienia
    • FFADE_MODULATE 0x0002 // Modulate (don’t blend) – prawdopodobnie połączenie dwóch powyższych flag używane przez np. flesha
    • FFADE_STAYOUT 0x0004 // ignores the duration, stays faded out until new ScreenFade message received – ignoruje parametr trwania ekran będzie kolorwy aż do ponownego wysłania message ScreenFade
  • red , green , blue – kolor oślepienia podajemy w rgb
  • alpha – „moc” oświetlenia od 0 czyli widać wszystko do 255 czyli ekran jest całkowicie pokolorowany

8 komentarzy o “Kolorowanie ekranu gracza

  1. skoro ktoś przekazuje 0 jako parametr to nie chce wiadomości a według ciebie chce nie ma to za bardzo sensu
    po za tym przez taką zmianę usunąłeś możliwość czyszczenia ekranu gracza

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.