Poprawiona funkcja za pomocą której można kolorować ekran graczowi
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
static msgScreenFade;
if( !msgScreenFade ) msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
message_begin( !id ? MSG_ALL : MSG_ONE, msgScreenFade,{0,0,0},id );
write_short( (1<<12) * duration ); // Duration of fadeout
write_short( (1<<12) * holdtime ); // Hold time of color
write_short( fadetype ); // Fade type
write_byte ( red ); // Red
write_byte ( green ); // Green
write_byte ( blue ); // Blue
write_byte ( alpha ); // Alpha
message_end();
}
Opis parametrów:
- id – podajemy tutaj id gracza któremu ma się pokolorować ekran jeśli podamy 0 zostanie zakolorowany wszystkim
- duration – ile czasu trwa „wchodzenie” i „wychodzenie” efektu przykład powolne przechodzenie z oślepienia do normalności po dostaniu fleshem tutaj ustawiamy ile to ma trwać 🙂 podajemy w sekundach
- holdtime – czas trwania w sekundach
- fadetype – typ oślepienia
- FFADE_IN 0x0000 // Just here so we don’t pass 0 into the function – pojawianie się oślepienia
- FFADE_OUT 0x0001 // Fade out (not in) – znikanie oślepienia
- FFADE_MODULATE 0x0002 // Modulate (don’t blend) – prawdopodobnie połączenie dwóch powyższych flag używane przez np. flesha
- FFADE_STAYOUT 0x0004 // ignores the duration, stays faded out until new ScreenFade message received – ignoruje parametr trwania ekran będzie kolorwy aż do ponownego wysłania message ScreenFade
- red , green , blue – kolor oślepienia podajemy w rgb
- alpha – „moc” oświetlenia od 0 czyli widać wszystko do 255 czyli ekran jest całkowicie pokolorowany
sory, powinno byc tak
http://wklej.to/6zx3a
w pelni sprawny kod o ile sie nie myle
skoro ktoś przekazuje 0 jako parametr to nie chce wiadomości a według ciebie chce nie ma to za bardzo sensu
po za tym przez taką zmianę usunąłeś możliwość czyszczenia ekranu gracza
tylko jak ustawiam na 35 sec, to po 44-5 sie wylacza ;/
po 4-5*
A jak można zrobić graczu migający ekran na jakieś kolory ? Set taskiem to chyba nie będzie zbyt dobre, co ?
Dlaczego nie ?
Jak ustawic, aby wlaczalo sie to dla druzyny ct?
Sprawdzać drużynę gracza przy pomoc cs_get_user_team i wtedy wyświetlać mu efekt 😉