Plugin z założenia miał pozwalać na realistyczne czołganie się gracza z odpowiednią animacją i pełną obsługą przez silnik gry.
Większość z tego się udała niestety kod przepadł z powodu awarii dysku. Udało mi się odzyskać trzy dość stare wersje oraz trochę plików.
Dwie z nich czolganie.sma oraz czolganieSecond.sma korzystają z natywów mojego gwm moda więc są raczej bezużyteczne dla was ;).
W paczce znajduje się jeszcze jeden plik czolganieSecondPure.sma którego możecie użyć.
Samo czołganie włącza/wyłącza się komendą „czolganie” więc najlepiej zbindować sobie tą komendę na jakiś przycisk.
Do działania wymagane są modele które są w folderze models , niestety nie udało mi się odzyskać wszystkich. Zawierają one odpowiednią animacje czołgania.
Ciekawostka czolganie.sma korzysta z orpheu niestety sygnatury były robione pod wersje 5xxx binarek więc prawdopodobnie nie działają już na obecnych .
Traktowałbym to jako ciekawostkę niż jako projekt nadający się na wrzucenie na serwer. Jestem mimo to zadowolony że chociaż tyle udało się odzyskać ;).
Download:
czolganie.zip download
Jakby na tych modelach ustawić blendowanie animacji, możliwe że silnik zacząłby realnie obracać modelem i jego częściami tak, by model celował dokładnie tam, gdzie patrzy.
Co masz na myśli , modele muszą być chyba specjalnie przygotowane pod to