Bug pozwala nam na wyświetlenie w menu jakiego klawisza używa gracz dla danej komendy
Przykład

i kod
public menuFunc( id , bool: bFirst ){
new pMenu;
if( bFirst ){
pMenu = menu_create( "Wykrylismy ze jestes pierwszy raz na serwerz^nklawisze mozesz zbinowac recznie poprzez^n\rbind klawisz czolganie^n\rbind klawisz +fast_run^n\ylub poprzez te menu" , "menuHandle" );
}
else{
pMenu = menu_create( "Klawisze mozesz zbinowac recznie poprzez^n\rbind klawisz czolganie^n\rbind klawisz +fast_run^n\ylub poprzez te menu" , "menuHandle" );
}
menu_additem( pMenu , "Bindowanie Czolgania +use" );
menu_additem( pMenu , "Binowanie Sprintu" );
menu_setprop( pMenu , MPROP_EXITNAME , "Wyjscie" );
menu_setprop( pMenu , MPROP_BACKNAME , "Wroc" );
menu_setprop( pMenu , MPROP_NEXTNAME , "Dalej" );
menu_setprop( pMenu , MPROP_NUMBER_COLOR , "\r" );
menu_display( id , pMenu );
}
łatwo zauważyć że używałem w menu +use a otrzymałem [e] czyli klawisz pod którym jest zbindowany klawisz u mnie
działa tylko dla komend z „+”
http://board.counter-strike.pl/viewtopic.php?t=97828