Bug pozwala nam na wyświetlenie w menu jakiego klawisza używa gracz dla danej komendy
i kod
public menuFunc( id , bool: bFirst ){ new pMenu; if( bFirst ){ pMenu = menu_create( "Wykrylismy ze jestes pierwszy raz na serwerz^nklawisze mozesz zbinowac recznie poprzez^n\rbind klawisz czolganie^n\rbind klawisz +fast_run^n\ylub poprzez te menu" , "menuHandle" ); } else{ pMenu = menu_create( "Klawisze mozesz zbinowac recznie poprzez^n\rbind klawisz czolganie^n\rbind klawisz +fast_run^n\ylub poprzez te menu" , "menuHandle" ); } menu_additem( pMenu , "Bindowanie Czolgania +use" ); menu_additem( pMenu , "Binowanie Sprintu" ); menu_setprop( pMenu , MPROP_EXITNAME , "Wyjscie" ); menu_setprop( pMenu , MPROP_BACKNAME , "Wroc" ); menu_setprop( pMenu , MPROP_NEXTNAME , "Dalej" ); menu_setprop( pMenu , MPROP_NUMBER_COLOR , "\r" ); menu_display( id , pMenu ); }
łatwo zauważyć że używałem w menu +use a otrzymałem [e] czyli klawisz pod którym jest zbindowany klawisz u mnie
działa tylko dla komend z „+”