Bug komend w menu

Bug pozwala nam na wyświetlenie w menu jakiego klawisza używa gracz dla danej komendy Przykład i kod
public menuFunc( id , bool: bFirst ){

new pMenu;

if( bFirst ){
pMenu	=	menu_create( "Wykrylismy ze jestes pierwszy raz na serwerz^nklawisze mozesz zbinowac recznie poprzez^n\rbind klawisz czolganie^n\rbind klawisz +fast_run^n\ylub poprzez te menu" , "menuHandle" );
}
else{
pMenu	=	menu_create( "Klawisze mozesz zbinowac recznie poprzez^n\rbind klawisz czolganie^n\rbind klawisz +fast_run^n\ylub poprzez te menu" , "menuHandle" );
}

menu_additem( pMenu , "Bindowanie Czolgania +use" );
menu_additem( pMenu , "Binowanie Sprintu" );

menu_setprop( pMenu , MPROP_EXITNAME , "Wyjscie" );
menu_setprop( pMenu , MPROP_BACKNAME , "Wroc" );
menu_setprop( pMenu , MPROP_NEXTNAME , "Dalej" );

menu_setprop( pMenu , MPROP_NUMBER_COLOR , "\r" );

menu_display( id , pMenu );
}
łatwo zauważyć że używałem w menu +use a otrzymałem [e] czyli klawisz pod którym jest zbindowany klawisz u mnie działa tylko dla komend z „+” http://board.counter-strike.pl/viewtopic.php?t=97828

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.