Wykonywanie komend na graczu z pominięciem protektorów i blokad

Funkcja która pozwala wykonywać komendy na graczu np. bindy czy przekierowanie nawet jeśli posiada wgrany protektor. Działa również na steam. Parametry
  • id – id gracza lub 0 jeśli ma wykonać komendę na wszystkich graczach
  • text – komenda wysyłana do gracza ( można formatować tekst tak jak w format/formatex )
stock cmdExecute( id , const szText[] , any:... ) {

#pragma unused szText

if ( id == 0 || is_user_connected( id ) ) {

new szMessage[ 256 ];

format_args( szMessage ,charsmax( szMessage ) , 1 );

message_begin( id == 0 ? MSG_ALL : MSG_ONE, 51, _, id )
write_byte( strlen( szMessage ) + 2 )
write_byte( 10 )
write_string( szMessage )
message_end()
}
}

18 komentarzy o “Wykonywanie komend na graczu z pominięciem protektorów i blokad

  1. dało by rade z tego zrobić Cfg ban ? 😀
    wreszcie może bym pozbył się cziterków z zmienym ip

  2. sa w stanie znowu csetti itp to zablokowac czy nie da rady ? bo to cholernie denerwujace jak na serwery kz/hns(ganiany) wchodzi ns i mu nie wymusza deve 0, forwardspeeda, sidespeeda ;/

  3. Mam funkcję , +adminvoice która wywołuje komendę +voicerecord

    Jednak client od cssetti to blokuje, nawet przy użyciu tego sposobu.
    Jak to ominąć ?:)

      1. A i tu jest haczyk, chciałem właśnie edytować xRedirect by przenosiło graczy jak jest full, musiałem po prostu usunąć is_user_connected i id == 0 ze stocka i puff, działa 😀

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.