Nad plugin_init dodajemy
new pCvarPrefixy;
np.
new bool:freezetime = true;
new pCvarPrefixy;
w plugin_init dodajemy
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
pCvarPrefixy = register_cvar("cod_prefix","1");
na końcu pluginu dodajemy
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
new szTmp[256],szTmp2[256]
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
new szPrefix[64]
switch(get_pcvar_num(pCvarPrefixy)){
case 1:{
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s]",nazwy_klas[klasa_gracza[id]]);
}
case 2:{
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%d]",poziom_gracza[id]);
}
case 3:{
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s - %d]",nazwy_klas[klasa_gracza[id]],poziom_gracza[id]);
}
}
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Wygląd ustawiamy za pomocą cvara cod_prefix (standardowo na 1)
Wygląd
To nie chodzi chyba.
Działa tylko trzeba robić dokładnie z poradnikiem
Witam, wszystko działa. Długo się głowiłem czemu mi po zainstalowaniu tego czasem pada serwer:
FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: PF_MessageEnd_I: Refusing to send user message SayText of 194 bytes to client, user message size limit is 192 bytes
Gdy ktoś ma za długi nick + długa nazwa klasy i duży lvl to jest za sługa linijka. Możliwe jest, że to to buguje serwer? Jeżeli tak to dało by się dodać do tego jakąś łatkę, która w takich przypadkach po prostu opuści tą funkcję?
Możliwe jest, że to to buguje serwer? // Tak naprawię to w wolnej chwili
No to czekam 😉 Modyfikacja bardzo fajna, jednak dość często potrafi bugować serwer.
Witam. Możesz powiedzieć co jest tutaj źle ? Na czacie pojawia się:
[Wsparcie ogniowe – 1] s1: s2
Kod:
[code]// prefixy
public handleSayText(msgId, msgDest, msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1)
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE
new szTmp[256], szTmp2[256]
get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp))
new szPrefix[64]
formatex(szPrefix, charsmax(szPrefix), „^x04[%s – %d]”, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id])
if(!equal(szTmp, „#Cstrike_Chat_All”))
{
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix)
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), ” „)
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
}
else
{
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix)
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), „^x03 %s1^x01: %s2”)
}
set_msg_arg_string(2, szTmp2)
return PLUGIN_CONTINUE
}[/code]
Aktualizacja zepsuła prefixy spójrz na ten temat https://amxx.pl/topic/159349-prefixy-po-aktualizacji