stock createBarTime(id, Float:fTime, startprogress = 0){
static barTime2;
if(!barTime2) barTime2 = get_user_msgid("BarTime2");
message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id)
write_short( floatround( fTime ) );
write_short( startprogress );
message_end();
}
lub czas jako wartość całkowita
stock createBarTime(id, iTime, startprogress = 0){
static barTime2;
if(!barTime2) barTime2 = get_user_msgid("BarTime2");
message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id)
write_short( iTime );
write_short( startprogress );
message_end();
}
Wyświetla nam taki pasek jak przy rozbrajaniu paki
- id – podajemy id gracza jeśli podajmy 0 to zostanie wyświetlony wszystkim
- fTime – czas wyświetlania wartość typu float lub liczba całkowita w drugiej funkcji
- startprogress – od jakiego miejsca ma zacząć przy 50 zacznie od połowy paska itp.
Mam pytanie, jest możliwość bo zatrzymać postęp bartime ?
w prethinku wyświetlaj bartime z ty samym parametrem startprogress ( np. 70 ) i z dużym iTime ( np. 255 ) co da ci bartime zatrzymany na 70 %
ok, wielkie dzięki 🙂
A co jeśli chcemy zatrzymać bartime na wartości 100%? Gdy ustawię w prethinku tak jak opisałeś i ustawię startprogress na 100 to pasek miga dopóki wartość nie zmniejszy się choćby o 1.
Ustaw na 99 %
A jak chce żeby pasek ładował się od końca do początku?
Zrób pętle z iTime rownym jakiejś wysokiej liczbie i zmniejszaj startprogress od 100 do 0. Nie wiem jaki efekt wyjdzie.
Niestety musiałbyś zrobić to ręcznie