//ilość wypadających kulek z gracza można wpisywać zakres np. 2-4 wtedy ilość będzie losowana z zakres od 2 do 4 ( czyli 2 , 3 lub 4 orby ) orbExp_howMany 2-4 //czy ilość expa w kulkach wypadających z gracza ma być taka sama we wszystkich 0 - nie czyli ilość będzie różna ( i będą się one różniły wielkością ) 1 - wszystkie będą miały po tyle samo orbExp_equal 0 //dystans przy jakim kulki zaczynają do nas lecieć orbExp_distance 400.0 // dystans w jakim kulki zamiast lecieć do nas po ziemi wzlatują w powietrze orbExp_minimum 40.0 //szybkość przemieszczania się kulek orbExp_speed 100.0 //tylko gracz który zabił / zadał obrażenia może podnieść swoje kulki orbExp_onlyowner 1 //jeżeli onlyowner 0 to ten cvar ustala czy kulki mogą podnieść wszyscy czy tylko nasza drużyna orbExp_onlyowner 1 //jeśli onlyowner 1 i ten cvar 1 to tylko ty widzisz swoje kulki orbExp_onlyYou 1 //kulki mają wylatywać przy zadawaniu dmg orbExp_damageOn 0 //kulki mają wylatywać przy zabiciu orbExp_killOn 1Download wrzucamy jak normalny plugin tylko dopisujemy do plugins-codmod.ini Download orbExp
Exp Orb ( Cod Mod )
Aby dodać ten plugin do naszego serwera trzeba dokonać małej modyfikacji głównego silnika Cod Moda
Tutaj opisane jest jak to zrobić
http://darkgl.pl/index.php/2012/07/07/exp-orb-modyfikacja-silnika/
Opis pluginu
Expa zbieramy poprzez zbieranie kulek które wypadają z graczy
po zabiciu / zadaniu obrażeń ( można ustawić kiedy ) wielkość kulki zależy od ilości expa który kulka „ma w sobie”
Sprite oraz dźwięk zbierania orba prosto z minecrafta 😉
Cvary
Wow 😀 Aż sobie to dodam
Przydałby się jeszcze NoClip gdy gracz jest za ścianą 😉
A co się stanie jeśli zostaniemy zabici to te kulki do nas wrócą i dadzą nam expa ??
nie
Orby idą do nas przez ściany ?
można to ustawić dzięki cvarom a konkretniej orbExp_minimum trzeba go ustawić na dużą liczbę
A dalo by na Diablo?
trzeba by oczywiście odpowiednio silnik zmodyfikować
Popieram mi to bardziej pod diablo by pasowało i zmienić kolor tych kulek na czerwony lub żółty 😉
Dobrze rozumiem, że w ten sposób można też kraść EXP’a potencjalnym zabójcom ? Wystarczy stać dobre 10m od zabójcy i wchodzić w jego Orb’y, czy to tylko zabójsca może tego EXP’a dostać ?
do ustawienia w cvarach
Tutaj opisane jest jak to zrobić i gdzie to? XD
co zrobić ?
No Bo mam dodać coś do silnika Cod’a ale nie wiem co bo nie ma nigdzie odnośnika do tego co zrobić:P
Napisałeś:
Napisałeś:
Aby dodać ten plugin do naszego serwera trzeba dokonać małej modyfikacji głównego silnika Cod Moda
Tutaj opisane jest jak to zrobić
A nie ma nigdzie napisane jak to zrobic
dodane
Dzięki
pobralem twoj przerobiony silnik wgralem wszystko jak nalezy (przynajmniej tak mi sie wydaje) i mam logi:
L 04/15/2013 – 21:53:01: [FAKEMETA] Invalid entity
L 04/15/2013 – 21:53:01: [AMXX] Displaying debug trace (plugin „codModMinecraftExp.amxx”)
L 04/15/2013 – 21:53:01: [AMXX] Run time error 10: native error (native „pev”)
L 04/15/2013 – 21:53:01: [AMXX] [0] codModMinecraftExp.sma::fwAddToFullPack (line 364)
poradzisz cos?
juz znalazlem blad
public fwAddToFullPack(es_handle, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){
if( !player ) return FMRES_IGNORED;
zabraklo ci wykrzyknika
juz znalazlem blad // nie tu nie było błędu , negacja logiczna jest tam niepotrzebna , wrzuciłem poprawiony kod do posta