Exp Orb ( Cod Mod )

Aby dodać ten plugin do naszego serwera trzeba dokonać małej modyfikacji głównego silnika Cod Moda Tutaj opisane jest jak to zrobić http://darkgl.pl/index.php/2012/07/07/exp-orb-modyfikacja-silnika/ Opis pluginu Expa zbieramy poprzez zbieranie kulek które wypadają z graczy po zabiciu / zadaniu obrażeń ( można ustawić kiedy ) wielkość kulki zależy od ilości expa który kulka „ma w sobie” Sprite oraz dźwięk zbierania orba prosto z minecrafta 😉 Cvary
//ilość wypadających kulek z gracza można wpisywać zakres np. 2-4 wtedy ilość będzie losowana z zakres od 2 do 4 ( czyli 2 , 3 lub 4 orby )
orbExp_howMany 2-4
//czy ilość expa w kulkach wypadających z gracza ma być taka sama we wszystkich 0 - nie czyli ilość będzie różna ( i będą się one różniły wielkością ) 1 - wszystkie będą miały po tyle  samo
orbExp_equal 0
//dystans przy jakim kulki zaczynają do nas lecieć
orbExp_distance 400.0
// dystans w jakim kulki zamiast lecieć do nas po ziemi wzlatują w powietrze
orbExp_minimum 40.0
//szybkość przemieszczania się kulek
orbExp_speed 100.0
//tylko gracz który zabił / zadał obrażenia może podnieść swoje kulki
orbExp_onlyowner 1
//jeżeli onlyowner 0 to ten cvar ustala czy kulki mogą podnieść wszyscy czy tylko nasza drużyna
orbExp_onlyowner 1
//jeśli onlyowner 1 i ten cvar 1 to tylko ty widzisz swoje kulki
orbExp_onlyYou 1
//kulki mają wylatywać przy zadawaniu dmg
orbExp_damageOn 0
//kulki mają wylatywać przy zabiciu
orbExp_killOn 1
Download wrzucamy jak normalny plugin tylko dopisujemy do plugins-codmod.ini Download orbExp

20 komentarzy o “Exp Orb ( Cod Mod )

  1. A co się stanie jeśli zostaniemy zabici to te kulki do nas wrócą i dadzą nam expa ??

  2. Popieram mi to bardziej pod diablo by pasowało i zmienić kolor tych kulek na czerwony lub żółty 😉

  3. Dobrze rozumiem, że w ten sposób można też kraść EXP’a potencjalnym zabójcom ? Wystarczy stać dobre 10m od zabójcy i wchodzić w jego Orb’y, czy to tylko zabójsca może tego EXP’a dostać ?

  4. No Bo mam dodać coś do silnika Cod’a ale nie wiem co bo nie ma nigdzie odnośnika do tego co zrobić:P

    Napisałeś:

  5. Napisałeś:
    Aby dodać ten plugin do naszego serwera trzeba dokonać małej modyfikacji głównego silnika Cod Moda
    Tutaj opisane jest jak to zrobić

    A nie ma nigdzie napisane jak to zrobic

  6. pobralem twoj przerobiony silnik wgralem wszystko jak nalezy (przynajmniej tak mi sie wydaje) i mam logi:

    L 04/15/2013 – 21:53:01: [FAKEMETA] Invalid entity
    L 04/15/2013 – 21:53:01: [AMXX] Displaying debug trace (plugin „codModMinecraftExp.amxx”)
    L 04/15/2013 – 21:53:01: [AMXX] Run time error 10: native error (native „pev”)
    L 04/15/2013 – 21:53:01: [AMXX] [0] codModMinecraftExp.sma::fwAddToFullPack (line 364)

    poradzisz cos?

  7. juz znalazlem blad

    public fwAddToFullPack(es_handle, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){
    if( !player ) return FMRES_IGNORED;

    zabraklo ci wykrzyknika

  8. juz znalazlem blad // nie tu nie było błędu , negacja logiczna jest tam niepotrzebna , wrzuciłem poprawiony kod do posta

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.