Znajdujemy
[pawn]new bool:freezetime = true;[/pawn]
dodajemy pod tym
[pawn]new iHandleExpKill ,
iHandleExpDamage;[/pawn]
Znajdujemy
[pawn]klasa_zmieniona = CreateMultiForward(„cod_class_changed”, ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL);[/pawn]
dodaje pod tym
[pawn]iHandleExpKill = CreateMultiForward( „cod_exp_kill” , ET_STOP , FP_CELL , FP_CELL , FP_CELL );
iHandleExpDamage = CreateMultiForward ( „cod_exp_damage” , ET_STOP , FP_CELL , FP_CELL , FP_CELL );[/pawn]
Znajdujemy
[pawn]public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)[/pawn]
i
[pawn]doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;[/pawn]
zamieniamy na
[pawn]new iRet = PLUGIN_CONTINUE;
ExecuteForward( iHandleExpKill , iRet , attacker , id , nowe_doswiadczenie );
if( iRet == PLUGIN_CONTINUE ){
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
}[/pawn]
znajdujemy
[pawn]public ObrazeniaPost(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)[/pawn]
i
[pawn]doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_obrazenia;[/pawn]
zamieniamy na
[pawn]new iRet = PLUGIN_CONTINUE;
ExecuteForward( iHandleExpDamage , iRet , attacker , id , doswiadczenie_za_obrazenia );
if( iRet == PLUGIN_CONTINUE ){
doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_obrazenia;
}[/pawn]
i gotowe sma jeśli ktoś chce
Ja zrobilem tak jak tu i mam 2 errory.
Podałeś bardzo dużo informacji więc napewno jestem wstanie ci pomóc
Co to robi takiego Dark ?
To jest to co daje rakiety do rankingu?
joł
dodałem wszystko tak jak napisałeś, najpierw do silnika, później wgrałem plugin, dopisałem do codmod-plugins.ini i nie działa…
czy jest konkretnie określone miejsce gdzie to dopisać? np pod QTM_CodMod?
ok kulki się pojawiają, lecz do połowy są w ziemi, nie tak ajk na filmiku, i nie lecą do mnie po zabiciu gracza, a cvary mam ustawione tak jak Twoje..
Próbowałem to zrobić jednak z tego co widziałem to brakuje u mnie w silniku:
doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_obrazenia;
tego jednego nie podmieniałem – gdyż tego nie znalazłem
link do silnika:
http://www55.zippyshare.com/v/cV7aGXj6/file.html
Był bym wdzięczny za pomoc.