Exp Orb Modyfikacja Silnika

Znajdujemy

[pawn]new bool:freezetime = true;[/pawn]

dodajemy pod tym

[pawn]new iHandleExpKill ,
iHandleExpDamage;[/pawn]

Znajdujemy

[pawn]klasa_zmieniona = CreateMultiForward(„cod_class_changed”, ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL);[/pawn]

dodaje pod tym

[pawn]iHandleExpKill = CreateMultiForward( „cod_exp_kill” , ET_STOP , FP_CELL , FP_CELL , FP_CELL );
iHandleExpDamage = CreateMultiForward ( „cod_exp_damage” , ET_STOP , FP_CELL , FP_CELL , FP_CELL );[/pawn]

Znajdujemy

[pawn]public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)[/pawn]

i

[pawn]doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;[/pawn]

zamieniamy na
[pawn]new iRet = PLUGIN_CONTINUE;

ExecuteForward( iHandleExpKill , iRet , attacker , id , nowe_doswiadczenie );

if( iRet == PLUGIN_CONTINUE ){
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
}[/pawn]

znajdujemy

[pawn]public ObrazeniaPost(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)[/pawn]
i

[pawn]doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_obrazenia;[/pawn]

zamieniamy na

[pawn]new iRet = PLUGIN_CONTINUE;

ExecuteForward( iHandleExpDamage , iRet , attacker , id , doswiadczenie_za_obrazenia );

if( iRet == PLUGIN_CONTINUE ){
doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_obrazenia;
}[/pawn]

i gotowe sma jeśli ktoś chce

Download QTM_CodMod

7 komentarzy o “Exp Orb Modyfikacja Silnika

  1. joł

    dodałem wszystko tak jak napisałeś, najpierw do silnika, później wgrałem plugin, dopisałem do codmod-plugins.ini i nie działa…

    czy jest konkretnie określone miejsce gdzie to dopisać? np pod QTM_CodMod?

  2. ok kulki się pojawiają, lecz do połowy są w ziemi, nie tak ajk na filmiku, i nie lecą do mnie po zabiciu gracza, a cvary mam ustawione tak jak Twoje..

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.