Bug 1/1 z awp

Dostałem info że w codzie jest bug polegający na tym że mając item na 1/1 z awp rzucamy granat i zmieniamy szybko na awp i granat zabija wszystkich naprawa jest bardzo łatwa
w funkcji

TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

podmieniamy

if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
                damage=float(health);

na

if(weapon == CSW_AWP && damagebits & (1<<1) && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
                damage=float(health);

i to wszystko naprawione 😉

5 komentarzy o “Bug 1/1 z awp

  1. pokazal bys moze jak to zrobic do klas bo np jest klasa majaca 1/1 z noza to w tej chwili taksamo ma ze jak wyrzuca granata i zmienia na Knife to zabija z HE natychmiastowo ;/

Dodaj komentarz