Wykonywanie komend na graczu z pominięciem protektorów i blokad

Funkcja która pozwala wykonywać komendy na graczu np. bindy czy przekierowanie nawet jeśli posiada wgrany protektor. Działa również na steam.

Parametry

  • id – id gracza lub 0 jeśli ma wykonać komendę na wszystkich graczach
  • text – komenda wysyłana do gracza ( można formatować tekst tak jak w format/formatex )
stock cmdExecute( id , const szText[] , any:... ) {
	
    #pragma unused szText

    if ( id == 0 || is_user_connected( id ) ) {

    	new szMessage[ 256 ];

    	format_args( szMessage ,charsmax( szMessage ) , 1 );

        message_begin( id == 0 ? MSG_ALL : MSG_ONE, 51, _, id )
        write_byte( strlen( szMessage ) + 2 )
        write_byte( 10 )
        write_string( szMessage )
        message_end()
    }
}

16 komentarzy o “Wykonywanie komend na graczu z pominięciem protektorów i blokad

  1. sa w stanie znowu csetti itp to zablokowac czy nie da rady ? bo to cholernie denerwujace jak na serwery kz/hns(ganiany) wchodzi ns i mu nie wymusza deve 0, forwardspeeda, sidespeeda ;/

  2. Mam funkcję , +adminvoice która wywołuje komendę +voicerecord

    Jednak client od cssetti to blokuje, nawet przy użyciu tego sposobu.
    Jak to ominąć ?:)

      1. A i tu jest haczyk, chciałem właśnie edytować xRedirect by przenosiło graczy jak jest full, musiałem po prostu usunąć is_user_connected i id == 0 ze stocka i puff, działa 😀

Dodaj komentarz