Wyświetlanie FPS gracza

Plain text
Copy to clipboard
Open code in new window
EnlighterJS 3 Syntax Highlighter
new fps[33]
new Float: systime[33]
public client_PreThink(id){
new Float: gametime = get_gametime()
fps[id] = floatround(1.0/(gametime-systime[id]));
systime[id] = gametime;
}
new fps[33] new Float: systime[33] public client_PreThink(id){ new Float: gametime = get_gametime() fps[id] = floatround(1.0/(gametime-systime[id])); systime[id] = gametime; }
new fps[33]
new Float: systime[33]

public client_PreThink(id){
new Float: gametime = get_gametime()
fps[id] = floatround(1.0/(gametime-systime[id]));
systime[id] = gametime;
}
w tablicy fps zawsze dla każdego gracza mamy aktualny fps wymagane biblioteki to engine amxmisc amxmodx i przykładowy plugin
Plain text
Copy to clipboard
Open code in new window
EnlighterJS 3 Syntax Highlighter
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine></engine></amxmisc></amxmodx>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
new fps[33]
new Float: systime[33]
new hudSync;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
hudSync = CreateHudSyncObj();
}
public client_PreThink(id){
new Float: gametime = get_gametime()
fps[id] = floatround(1.0/(gametime-systime[id]));
systime[id] = gametime;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.3, 0, 6.0, 12.0)
ShowSyncHudMsg(id,hudSync,"Twoje FPS: %d",fps[id]);
}
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine></engine></amxmisc></amxmodx> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" new fps[33] new Float: systime[33] new hudSync; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) hudSync = CreateHudSyncObj(); } public client_PreThink(id){ new Float: gametime = get_gametime() fps[id] = floatround(1.0/(gametime-systime[id])); systime[id] = gametime; set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.3, 0, 6.0, 12.0) ShowSyncHudMsg(id,hudSync,"Twoje FPS: %d",fps[id]); }
#include 
#include 
#include 

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

new fps[33]
new Float: systime[33]

new hudSync;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

hudSync = CreateHudSyncObj();
}

public client_PreThink(id){
new Float: gametime = get_gametime()
fps[id] = floatround(1.0/(gametime-systime[id]));
systime[id] = gametime;

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.3, 0, 6.0, 12.0)
ShowSyncHudMsg(id,hudSync,"Twoje FPS: %d",fps[id]);
}
wyświetla graczowi ile ma fps

7 komentarzy o “Wyświetlanie FPS gracza

  1. Witam,

    a da się zrobić coś takiego, że gdy patrzy się na gracza to gdzieś obok pokazane jest ile on posiada fps ?

  2. siema sprawdzales jak to wyglada w grze ? bo na moim serwie testowym strasznie nie wyrazne sa te fpsy

    jest moze jakis inny sposob zeby pobrac fps gracza ?

  3. Nagrałem demo(steam) bo przy ssie liczba jest widoczna, ale podczas gry nie da sie wyniku odczytac prawdopodobnie przez to, ze bardzo szybko sie to odswieza
    http://www54.zippyshare.com/v/37017419/file.html
    na poczatku jest fps_max 100 potem 150, 200,300,400 i znowu 100
    dodatkowo jak zrobilem ss przy fps_max 100 to na screenie bylo 130

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.