register_forward(FM_CmdStart,"fwCmdStart")
register_forward(FM_CmdStart,"fwCmdStart")
register_forward(FM_CmdStart,"fwCmdStart")następnie dodajemy gdziekolwiek
public fwCmdStart(id, uc_handle, seed){
if(!is_user_alive(id) || !niewidzialnosc_kucanie[id]){
return FMRES_IGNORED;
}
new button = get_uc(uc_handle,UC_Buttons)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
if(button&IN_DUCK && !(oldbutton&IN_DUCK)){
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20)
}
else if(!(button&IN_DUCK) && oldbutton&IN_DUCK){
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
}
return FMRES_IGNORED;
}
public fwCmdStart(id, uc_handle, seed){
if(!is_user_alive(id) || !niewidzialnosc_kucanie[id]){
return FMRES_IGNORED;
}
new button = get_uc(uc_handle,UC_Buttons)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
if(button&IN_DUCK && !(oldbutton&IN_DUCK)){
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20)
}
else if(!(button&IN_DUCK) && oldbutton&IN_DUCK){
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
}
return FMRES_IGNORED;
}
public fwCmdStart(id, uc_handle, seed){ if(!is_user_alive(id) || !niewidzialnosc_kucanie[id]){ return FMRES_IGNORED; } new button = get_uc(uc_handle,UC_Buttons) new oldbutton = get_user_oldbutton(id); if(button&IN_DUCK && !(oldbutton&IN_DUCK)){ set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20) } else if(!(button&IN_DUCK) && oldbutton&IN_DUCK){ set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255) } return FMRES_IGNORED; }potem w zmiennych globalnych (np. po
new g_vault;
new g_vault;
new g_vault;) dodajemy
new bool:niewidzialnosc_kucanie[33];
new bool:niewidzialnosc_kucanie[33];
new bool:niewidzialnosc_kucanie[33];potem w funkcji Odrodzenie(id) po
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!klasa_gracza[id]) { WybierzKlase(id); return PLUGIN_CONTINUE; }dodajemy
niewidzialnosc_kucanie[id] = false;
niewidzialnosc_kucanie[id] = false;
niewidzialnosc_kucanie[id] = false;a w case naszej klasy w której chcemy żeby ona miała tego skilla dodajemy
niewidzialnosc_kucanie[id] = true;
niewidzialnosc_kucanie[id] = true;
niewidzialnosc_kucanie[id] = true;np.
case Komandos:
{
niewidzialnosc_kucanie[id] = true
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
niewidzialnosc_kucanie[id] = true
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos: { niewidzialnosc_kucanie[id] = true give_item(id, "weapon_deagle"); }