Bartime – Pasek ładowania

stock createBarTime(id, Float:fTime, startprogress = 0){
	static barTime2;
	
	if(!barTime2)	barTime2	=	get_user_msgid("BarTime2");
	
	message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id)
	write_short( floatround( fTime ) );
	write_short( startprogress );
	message_end(); 
	
}

lub czas jako wartość całkowita

stock createBarTime(id, iTime, startprogress = 0){
	static barTime2;
	
	if(!barTime2)	barTime2	=	get_user_msgid("BarTime2");
	
	message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id)
	write_short( iTime );
	write_short( startprogress );
	message_end(); 
	
}

Wyświetla nam taki pasek jak przy rozbrajaniu paki

  • id – podajemy id gracza jeśli podajmy 0 to zostanie wyświetlony wszystkim
  • fTime – czas wyświetlania wartość typu float lub liczba całkowita w drugiej funkcji
  • startprogress – od jakiego miejsca ma zacząć przy 50 zacznie od połowy paska itp.

8 komentarzy o “Bartime – Pasek ładowania

  1. A co jeśli chcemy zatrzymać bartime na wartości 100%? Gdy ustawię w prethinku tak jak opisałeś i ustawię startprogress na 100 to pasek miga dopóki wartość nie zmniejszy się choćby o 1.

    1. Zrób pętle z iTime rownym jakiejś wysokiej liczbie i zmniejszaj startprogress od 100 do 0. Nie wiem jaki efekt wyjdzie.

Pozostaw odpowiedź NoLiFeR Anuluj pisanie odpowiedzi

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.