Kontynuacja tego pluginu http://amxx.pl/topic/99745-diablo-mod-core-110-pl//
Jest to wersja testowa ( na co wskazuje dopisek beta )
Lista zmian
- Dodanie dynamicznego ustalania maksymalnego levela oraz expa ( tabelka expa nadal jest dostępna )
- Dodanie metod dostępowych do expa levela
- Przeniesienie logiki ustawieñ do oddzielnego pliku
- Zmiana kodowania plików na ASCII z UTF-8 aby ludziom łatwiej się korzystało ;
- Metoda dostępowa getPlayerClass( id )
- Metoda dostêpowa setPlayerClass( id , class )
- Metoda sprawdzająca isPlayerClassNone( id )
- Cache forwardów klas
- Cache forwardów itemów
- Definicje zamienione na stałe ( oszczędzanie pamięci )
- Naprawa eventu diablo ( dodawanie hp zamiast odbierania )
- Metoda dostępowa getPlayerItem( id )
- Metoda dostepowa setPlayerItem( id , item )
- Metoda sprawdzajaca isPlayerItemNone( id )
- Metody dostêpowe getForwardClass , getForwardItem
- Dodanie metod ExecuteForwardIgnoreIntOneParam , ExecuteForwardIgnoreIntTwoParam
- Cache multi forwardów
- Dodanie jednej globalnej funkcji logujacej logDiablo()
- Zmiana dostepu do cvaru mp_friendlyfire na poprzez pointer
- Modyfikacja kodu kuszy sugerując się kodem sebula
- Rozdzielnie logiki zdarzeń kuszy i noży ( i jej uproszczenie )
- Dodanie natywu diablo_get_items_amount – pobieranie ilości itemów
- Dodanie natywu diablo_set_user_item( id , item ) – ustawianie itemu graczowi
- Dodanie natywu diablo_get_user_item( id ) – pobieranie id itemu gracza
- Zmiany w metodzie setPlayerItem( id , item )
- Optymalizacja systemu granatów – Użycie hamsandwich rezygnacja z jednego globalnego bytu( thinkbota )
- Dodanie „Boots don’t shoot invisible” do kodu moda
- Rozdzielenie kodu diablo event do osobnego pluginu
- Dodanie forwardu diablo_is_additional_damage() wartosc zwrotna okresla czy dodatkowe dmg z klas i itemow jest blokowane czy nie
- Zmiana forwardow diablo_preThink i diablo_postThink na odpowiednio diablo_preThinkClass i diablo_postThinkClass
- Dodanie forwardu diablo_preThink – prethink gracza jesli spelnia on kryteria czyli ¿yje i ma klase forward globalny
- Dodanie forwardu diablo_clean_user_inf( id ) – czyszczenie informacji o graczu forward globalny
- Dodanie forwardu diablo_give_item( id , item ) – uruchamiane przy dawaniu itemu graczowi forward globalny
- Dodanie natywu diablo_print_chat( id , Color:color , const msg[] , {Float,Sql,Result,_}:… ) – printowanie na czacie z wykorzystaniem colorchatu automatycznie dodawanie prefixu
- Dodanie natywu diablo_is_player_class_none( id ) – sprawdzanie czy gracz nie ma klasy
- Dodatkowy parametr w natywie diablo_create_explode
- Dodanie natywu diablo_blood_effect
- Dodanie natywu diablo_bar_timer
- Dodanie forwardu diablo_can_use_skill( id ) – czy mozna uzywac skillow itemów
- Zmiany w funkcji setPlayerItem – Szersza funkcjonalnosc tej funkcji
- Zmiany w funkcji giveUserItem
- Dodanie do systemu itemów określania poziomu od i poziomu do którego można zdobywac dany item ( nadal jest możliwośść ustawienia że item jest dostępny zawsze )
- Curweapon zmieniony na Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed / Ham_Item_PreFrame
- Dodanie funkcji dostepowej getPlayerLevel
- Dodanie natywów diablo_get_item_from i diablo_get_item_to – pobieranie granicy leveli w których dostępny jest item
- Przeniesienie kodu natywów do osobnego pliku
- Cache funkcji uruchamianych poprzez callfunc_*
- Dodanie nowego pola do tabeli w którym przechowywany jest czas modyfikacji rekordu
Instalacja odbywa się poprzez wrzucenie plików z paczki na serwer
Zmiany w natywach do przeglądnięcia w pliku diablo_nowe.inc
Ee wgrałem i nie dziala ;c;
Jakieś logi ?
Witam, wgrałem paczkę i wszystkie komendy działają oprócz /klasa wiesz może czym to jest spowodowane ?
Sprawdź logi.