- addPlayerSprite
- setSpriteFX
- setSpriteRender
- setSpriteColor
- setSpriteSequence
- setSpriteScale
- setSpriteFrameRate
- setSpriteAmount
- setSpriteAngle
native addPlayerSprite(id,Float:scale,Float:frameRate,szModel[],Float:fAngle, Float:fLen, Float:fTime,Float:fDistance , bool: bTransparent );
native addPlayerSprite(id,Float:scale,Float:frameRate,szModel[],Float:fAngle, Float:fLen, Float:fTime,Float:fDistance , bool: bTransparent );
native addPlayerSprite(id,Float:scale,Float:frameRate,szModel[],Float:fAngle, Float:fLen, Float:fTime,Float:fDistance , bool: bTransparent );Kolejne natywy jako że obiekt w hudzie to pełnoprawny entity ( env_sprite ) , służą do zmiany ustawień entity. Przykładowy plugin którego efekt widać na filmie.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc></amxmisc></amxmodx>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
native setSpriteRender( id , indexSprite , render );
native addPlayerSprite(id,Float:scale,Float:frameRate,szModel[],Float:fAngle, Float:fLen, Float:fTime,Float:fDistance , bool: bTransparent );
new gszModel[] = "sprites/slowdown3.spr";
new iIndex;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /test", "test");
register_clcmd("say /test2", "test2");
register_clcmd("say /test3", "test3");
}
public plugin_precache(){
precache_model(gszModel);
}
public test(id){
iIndex = addPlayerSprite(id,0.02,10.0,gszModel,20.0,10.0,9999.0, 13.0 , true )
}
public test2(id){
setSpriteRender( id , iIndex , kRenderTransAdd );
}
public test3(id){
setSpriteRender( id , iIndex , kRenderTransAlpha );
}
#include <amxmodx>
#include <amxmisc></amxmisc></amxmodx>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
native setSpriteRender( id , indexSprite , render );
native addPlayerSprite(id,Float:scale,Float:frameRate,szModel[],Float:fAngle, Float:fLen, Float:fTime,Float:fDistance , bool: bTransparent );
new gszModel[] = "sprites/slowdown3.spr";
new iIndex;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /test", "test");
register_clcmd("say /test2", "test2");
register_clcmd("say /test3", "test3");
}
public plugin_precache(){
precache_model(gszModel);
}
public test(id){
iIndex = addPlayerSprite(id,0.02,10.0,gszModel,20.0,10.0,9999.0, 13.0 , true )
}
public test2(id){
setSpriteRender( id , iIndex , kRenderTransAdd );
}
public test3(id){
setSpriteRender( id , iIndex , kRenderTransAlpha );
}
#include#include #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" native setSpriteRender( id , indexSprite , render ); native addPlayerSprite(id,Float:scale,Float:frameRate,szModel[],Float:fAngle, Float:fLen, Float:fTime,Float:fDistance , bool: bTransparent ); new gszModel[] = "sprites/slowdown3.spr"; new iIndex; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /test", "test"); register_clcmd("say /test2", "test2"); register_clcmd("say /test3", "test3"); } public plugin_precache(){ precache_model(gszModel); } public test(id){ iIndex = addPlayerSprite(id,0.02,10.0,gszModel,20.0,10.0,9999.0, 13.0 , true ) } public test2(id){ setSpriteRender( id , iIndex , kRenderTransAdd ); } public test3(id){ setSpriteRender( id , iIndex , kRenderTransAlpha ); }
public fwAddToFullPack(es_handle, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){
if(player || !pev_valid( ENT ) ) return FMRES_IGNORED;
new szClassName[ 64 ];
pev( ENT , pev_classname , szClassName , charsmax( szClassName ) );
if( !equal( szClassName , spriteClass ) ){
return FMRES_IGNORED;
}
for(new i=0;i<sprites_per_player;i++){ if(gientsids[host][i]="=" ent){="" getposition(="" host="" );="" new="" float:fangles[3];="" float:fvector[3];="" pev(host,="" pev_v_angle,="" fangles);="" angle_vector(fangles,="" anglevector_forward,="" fvector);="" xs_vec_mul_scalar(fvector,="" gfoffsetlen[host][i],="" fangles[2]="gfOffset[HOST][i][0];" anglevector_right,="" xs_vec_mul_scalar(fangles,="" gfoffset[host][i][1],="" xs_vec_add(gfposition[host],="" fvector,="" xs_vec_add(fvector,="" fangles,="" set_pev(gientsids[host][i],="" pev_origin,="" set_es(="" es_handle="" ,="" es_origin="" fvector="" return="" fmres_handled;="" }="" es_scale="" 0.001="" {="" 9999.0="" }[="" pawn]="" funkcja="" addtofullpack="" wykonuje="" się="" dość="" często="" i="" może="" obciążać="" serwer="" jednak="" jeśli="" nie="" będzie="" wyświetlać="" naprawdę="" dużej="" ilości="" wszystko="" powinno="" być="" ok.="" domyślne="" limit="" sprites="" w="" hudzie="" dla="" gracza="" to="" 3.="" chcemy="" zwiekszyć="" ten="" zmieniamy="" go="" tutaj="" <pre="" class="EnlighterJSRAW" data-enlighter-language="generic" data-enlighter-theme="" data-enlighter-highlight="" data-enlighter-linenumbers="" data-enlighter-lineoffset="" data-enlighter-title="" data-enlighter-group="">#define="" sprites_per_player="" 3[="" a="" optymalizować="" plugin="" pod="" możemy="" max_players="" 33[="" dodatkowo="" bierze="" uwagę="" ustawienia="" tzn.="" komendy="" cl_bob="" cl_bobup.="" owocnego="" użytkowania="" ;)="" !="" na="" koniec="" jeszcze="" raz="" download.="" mam="" kilka="" pomysłów="" jak="" poprawić="" działanie="" pluginu.="" między="" innymi="" movetype_follow="" zaokrąglanie="" wyników="" obliczeń="" pozycji="" (="" aby="" wyglądało="" płynniej="" ).="" <strong="">Download
<a href="https://darkgl.pl/wp-content/uploads/2015/03/spriteFixer-1.zip">spriteFixer.zip Download</a></strong=""></sprites_per_player;i++){>
<strong>Download</strong>
<a href="https://darkgl.pl/wp-content/uploads/2015/03/spriteFixer.zip">spriteFixer.zip Download</a>
W paczce znajduje się plik sprite_test.amxx czyli skompilowany kod podany wyżej oraz główny kod czyli spriteFixer.amxx.
Sam sposób obliczania pozycji
<pre class="EnlighterJSRAW" data-enlighter-language="generic" data-enlighter-theme="" data-enlighter-highlight="" data-enlighter-linenumbers="" data-enlighter-lineoffset="" data-enlighter-title="" data-enlighter-group="">public fwAddToFullPack(es_handle, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){
if(player || !pev_valid( ENT ) ) return FMRES_IGNORED;
new szClassName[ 64 ];
pev( ENT , pev_classname , szClassName , charsmax( szClassName ) );
if( !equal( szClassName , spriteClass ) ){
return FMRES_IGNORED;
}
for(new i=0;i<sprites_per_player;i++){ if(gientsids[host][i]="=" ent){="" getposition(="" host="" );="" new="" float:fangles[3];="" float:fvector[3];="" pev(host,="" pev_v_angle,="" fangles);="" angle_vector(fangles,="" anglevector_forward,="" fvector);="" xs_vec_mul_scalar(fvector,="" gfoffsetlen[host][i],="" fangles[2]="gfOffset[HOST][i][0];" anglevector_right,="" xs_vec_mul_scalar(fangles,="" gfoffset[host][i][1],="" xs_vec_add(gfposition[host],="" fvector,="" xs_vec_add(fvector,="" fangles,="" set_pev(gientsids[host][i],="" pev_origin,="" set_es(="" es_handle="" ,="" es_origin="" fvector="" return="" fmres_handled;="" }="" es_scale="" 0.001="" {="" 9999.0="" }[="" pawn]="" funkcja="" addtofullpack="" wykonuje="" się="" dość="" często="" i="" może="" obciążać="" serwer="" jednak="" jeśli="" nie="" będzie="" wyświetlać="" naprawdę="" dużej="" ilości="" wszystko="" powinno="" być="" ok.="" domyślne="" limit="" sprites="" w="" hudzie="" dla="" gracza="" to="" 3.="" chcemy="" zwiekszyć="" ten="" zmieniamy="" go="" tutaj="" <!--="" wp:enlighter="" codeblock="" --=""> <pre class="EnlighterJSRAW" data-enlighter-language="generic" data-enlighter-theme="" data-enlighter-highlight="" data-enlighter-linenumbers="" data-enlighter-lineoffset="" data-enlighter-title="" data-enlighter-group="">#define="" sprites_per_player="" 3[="" a="" optymalizować="" plugin="" pod="" możemy="" max_players="" 33[="" dodatkowo="" bierze="" uwagę="" ustawienia="" tzn.="" komendy="" cl_bob="" cl_bobup.="" owocnego="" użytkowania="" ;)="" !="" na="" koniec="" jeszcze="" raz="" download.="" mam="" kilka="" pomysłów="" jak="" poprawić="" działanie="" pluginu.="" między="" innymi="" movetype_follow="" zaokrąglanie="" wyników="" obliczeń="" pozycji="" (="" aby="" wyglądało="" płynniej="" ).="" <strong="">Download
<a href="https://darkgl.pl/wp-content/uploads/2015/03/spriteFixer-1.zip">spriteFixer.zip Download</a><div class="yarpp yarpp-related yarpp-related-website yarpp-template-list">
<!-- YARPP List -->
<p>Podobne wpisy:</p><ol>
<li><a href="https://darkgl.pl/2015/02/20/masterfix-research-czyli-analiza-pluginu-masterserver-wiaderka/" rel="bookmark" title="Masterfix research czyli analiza pluginu masterserver wiaderka">Masterfix research czyli analiza pluginu masterserver wiaderka</a></li>
<li><a href="https://darkgl.pl/2012/12/25/mechanizm-pseudo-wyjatkow-w-pawn/" rel="bookmark" title="Mechanizm pseudo-wyjątków w pawn">Mechanizm pseudo-wyjątków w pawn</a></li>
<li><a href="https://darkgl.pl/2013/08/18/zwracanie-hard-coded-strings-i-troche-o-samym-return/" rel="bookmark" title="Zwracanie hard coded strings i trochę o samym return">Zwracanie hard coded strings i trochę o samym return</a></li>
<li><a href="https://darkgl.pl/2014/01/22/tutor-informacje-jak-w-condition-zero/" rel="bookmark" title="Tutor – Informacje jak w Condition Zero">Tutor – Informacje jak w Condition Zero</a></li>
<li><a href="https://darkgl.pl/2014/09/08/lista-komend-klienta-csgo/" rel="bookmark" title="Lista komend klienta CS:GO">Lista komend klienta CS:GO</a></li>
</ol>
</div>
</strong=""></pre></sprites_per_player;i++){></pre>
public fwAddToFullPack(es_handle, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){
if(player || !pev_valid( ENT ) ) return FMRES_IGNORED;
new szClassName[ 64 ];
pev( ENT , pev_classname , szClassName , charsmax( szClassName ) );
if( !equal( szClassName , spriteClass ) ){
return FMRES_IGNORED;
}
for(new i=0;i<sprites_per_player;i++){ if(gientsids[host][i]="=" ent){="" getposition(="" host="" );="" new="" float:fangles[3];="" float:fvector[3];="" pev(host,="" pev_v_angle,="" fangles);="" angle_vector(fangles,="" anglevector_forward,="" fvector);="" xs_vec_mul_scalar(fvector,="" gfoffsetlen[host][i],="" fangles[2]="gfOffset[HOST][i][0];" anglevector_right,="" xs_vec_mul_scalar(fangles,="" gfoffset[host][i][1],="" xs_vec_add(gfposition[host],="" fvector,="" xs_vec_add(fvector,="" fangles,="" set_pev(gientsids[host][i],="" pev_origin,="" set_es(="" es_handle="" ,="" es_origin="" fvector="" return="" fmres_handled;="" }="" es_scale="" 0.001="" {="" 9999.0="" }[="" pawn]="" funkcja="" addtofullpack="" wykonuje="" się="" dość="" często="" i="" może="" obciążać="" serwer="" jednak="" jeśli="" nie="" będzie="" wyświetlać="" naprawdę="" dużej="" ilości="" wszystko="" powinno="" być="" ok.="" domyślne="" limit="" sprites="" w="" hudzie="" dla="" gracza="" to="" 3.="" chcemy="" zwiekszyć="" ten="" zmieniamy="" go="" tutaj="" <pre="" class="EnlighterJSRAW" data-enlighter-language="generic" data-enlighter-theme="" data-enlighter-highlight="" data-enlighter-linenumbers="" data-enlighter-lineoffset="" data-enlighter-title="" data-enlighter-group="">#define="" sprites_per_player="" 3[="" a="" optymalizować="" plugin="" pod="" możemy="" max_players="" 33[="" dodatkowo="" bierze="" uwagę="" ustawienia="" tzn.="" komendy="" cl_bob="" cl_bobup.="" owocnego="" użytkowania="" ;)="" !="" na="" koniec="" jeszcze="" raz="" download.="" mam="" kilka="" pomysłów="" jak="" poprawić="" działanie="" pluginu.="" między="" innymi="" movetype_follow="" zaokrąglanie="" wyników="" obliczeń="" pozycji="" (="" aby="" wyglądało="" płynniej="" ).="" <strong="">Download
<a href="https://darkgl.pl/wp-content/uploads/2015/03/spriteFixer-1.zip">spriteFixer.zip Download</a></strong=""></sprites_per_player;i++){>
<strong>Download</strong>
<a href="https://darkgl.pl/wp-content/uploads/2015/03/spriteFixer.zip">spriteFixer.zip Download</a>
W paczce znajduje się plik sprite_test.amxx czyli skompilowany kod podany wyżej oraz główny kod czyli spriteFixer.amxx.
Sam sposób obliczania pozycji
<pre class="EnlighterJSRAW" data-enlighter-language="generic" data-enlighter-theme="" data-enlighter-highlight="" data-enlighter-linenumbers="" data-enlighter-lineoffset="" data-enlighter-title="" data-enlighter-group="">public fwAddToFullPack(es_handle, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){
if(player || !pev_valid( ENT ) ) return FMRES_IGNORED;
new szClassName[ 64 ];
pev( ENT , pev_classname , szClassName , charsmax( szClassName ) );
if( !equal( szClassName , spriteClass ) ){
return FMRES_IGNORED;
}
for(new i=0;i<sprites_per_player;i++){ if(gientsids[host][i]="=" ent){="" getposition(="" host="" );="" new="" float:fangles[3];="" float:fvector[3];="" pev(host,="" pev_v_angle,="" fangles);="" angle_vector(fangles,="" anglevector_forward,="" fvector);="" xs_vec_mul_scalar(fvector,="" gfoffsetlen[host][i],="" fangles[2]="gfOffset[HOST][i][0];" anglevector_right,="" xs_vec_mul_scalar(fangles,="" gfoffset[host][i][1],="" xs_vec_add(gfposition[host],="" fvector,="" xs_vec_add(fvector,="" fangles,="" set_pev(gientsids[host][i],="" pev_origin,="" set_es(="" es_handle="" ,="" es_origin="" fvector="" return="" fmres_handled;="" }="" es_scale="" 0.001="" {="" 9999.0="" }[="" pawn]="" funkcja="" addtofullpack="" wykonuje="" się="" dość="" często="" i="" może="" obciążać="" serwer="" jednak="" jeśli="" nie="" będzie="" wyświetlać="" naprawdę="" dużej="" ilości="" wszystko="" powinno="" być="" ok.="" domyślne="" limit="" sprites="" w="" hudzie="" dla="" gracza="" to="" 3.="" chcemy="" zwiekszyć="" ten="" zmieniamy="" go="" tutaj="" <!--="" wp:enlighter="" codeblock="" --=""> <pre class="EnlighterJSRAW" data-enlighter-language="generic" data-enlighter-theme="" data-enlighter-highlight="" data-enlighter-linenumbers="" data-enlighter-lineoffset="" data-enlighter-title="" data-enlighter-group="">#define="" sprites_per_player="" 3[="" a="" optymalizować="" plugin="" pod="" możemy="" max_players="" 33[="" dodatkowo="" bierze="" uwagę="" ustawienia="" tzn.="" komendy="" cl_bob="" cl_bobup.="" owocnego="" użytkowania="" ;)="" !="" na="" koniec="" jeszcze="" raz="" download.="" mam="" kilka="" pomysłów="" jak="" poprawić="" działanie="" pluginu.="" między="" innymi="" movetype_follow="" zaokrąglanie="" wyników="" obliczeń="" pozycji="" (="" aby="" wyglądało="" płynniej="" ).="" <strong="">Download
<a href="https://darkgl.pl/wp-content/uploads/2015/03/spriteFixer-1.zip">spriteFixer.zip Download</a><div class="yarpp yarpp-related yarpp-related-website yarpp-template-list">
<!-- YARPP List -->
<p>Podobne wpisy:</p><ol>
<li><a href="https://darkgl.pl/2015/02/20/masterfix-research-czyli-analiza-pluginu-masterserver-wiaderka/" rel="bookmark" title="Masterfix research czyli analiza pluginu masterserver wiaderka">Masterfix research czyli analiza pluginu masterserver wiaderka</a></li>
<li><a href="https://darkgl.pl/2012/12/25/mechanizm-pseudo-wyjatkow-w-pawn/" rel="bookmark" title="Mechanizm pseudo-wyjątków w pawn">Mechanizm pseudo-wyjątków w pawn</a></li>
<li><a href="https://darkgl.pl/2013/08/18/zwracanie-hard-coded-strings-i-troche-o-samym-return/" rel="bookmark" title="Zwracanie hard coded strings i trochę o samym return">Zwracanie hard coded strings i trochę o samym return</a></li>
<li><a href="https://darkgl.pl/2014/01/22/tutor-informacje-jak-w-condition-zero/" rel="bookmark" title="Tutor – Informacje jak w Condition Zero">Tutor – Informacje jak w Condition Zero</a></li>
<li><a href="https://darkgl.pl/2014/09/08/lista-komend-klienta-csgo/" rel="bookmark" title="Lista komend klienta CS:GO">Lista komend klienta CS:GO</a></li>
</ol>
</div>
</strong=""></pre></sprites_per_player;i++){></pre>
public fwAddToFullPack(es_handle, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){ if(player || !pev_valid( ENT ) ) return FMRES_IGNORED; new szClassName[ 64 ]; pev( ENT , pev_classname , szClassName , charsmax( szClassName ) ); if( !equal( szClassName , spriteClass ) ){ return FMRES_IGNORED; } for(new i=0;i#define="" sprites_per_player="" 3[="" a="" optymalizować="" plugin="" pod="" możemy="" max_players="" 33[="" dodatkowo="" bierze="" uwagę="" ustawienia="" tzn.="" komendy="" cl_bob="" cl_bobup.="" owocnego="" użytkowania="" ;)="" !="" na="" koniec="" jeszcze="" raz="" download.="" mam="" kilka="" pomysłów="" jak="" poprawić="" działanie="" pluginu.="" między="" innymi="" movetype_follow="" zaokrąglanie="" wyników="" obliczeń="" pozycji="" (="" aby="" wyglądało="" płynniej="" ).="" Download spriteFixer.zip Download Download spriteFixer.zip Download W paczce znajduje się plik sprite_test.amxx czyli skompilowany kod podany wyżej oraz główny kod czyli spriteFixer.amxx. Sam sposób obliczania pozycjipublic fwAddToFullPack(es_handle, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){if(player || !pev_valid( ENT ) ) return FMRES_IGNORED;new szClassName[ 64 ];pev( ENT , pev_classname , szClassName , charsmax( szClassName ) );if( !equal( szClassName , spriteClass ) ){return FMRES_IGNORED;}for(new i=0;i<sprites_per_player;i++){ if(gientsids[host][i]="=" ent){="" getposition(="" host="" );="" new="" float:fangles[3];="" float:fvector[3];="" pev(host,="" pev_v_angle,="" fangles);="" angle_vector(fangles,="" anglevector_forward,="" fvector);="" xs_vec_mul_scalar(fvector,="" gfoffsetlen[host][i],="" fangles[2]="gfOffset[HOST][i][0];" anglevector_right,="" xs_vec_mul_scalar(fangles,="" gfoffset[host][i][1],="" xs_vec_add(gfposition[host],="" fvector,="" xs_vec_add(fvector,="" fangles,="" set_pev(gientsids[host][i],="" pev_origin,="" set_es(="" es_handle="" ,="" es_origin="" fvector="" return="" fmres_handled;="" }="" es_scale="" 0.001="" {="" 9999.0="" }[="" pawn]="" funkcja="" addtofullpack="" wykonuje="" się="" dość="" często="" i="" może="" obciążać="" serwer="" jednak="" jeśli="" nie="" będzie="" wyświetlać="" naprawdę="" dużej="" ilości="" wszystko="" powinno="" być="" ok.="" domyślne="" limit="" sprites="" w="" hudzie="" dla="" gracza="" to="" 3.="" chcemy="" zwiekszyć="" ten="" zmieniamy="" go="" tutaj="" <!--="" wp:enlighter="" codeblock="" --=""> <pre class="EnlighterJSRAW" data-enlighter-language="generic" data-enlighter-theme="" data-enlighter-highlight="" data-enlighter-linenumbers="" data-enlighter-lineoffset="" data-enlighter-title="" data-enlighter-group="">#define="" sprites_per_player="" 3[="" a="" optymalizować="" plugin="" pod="" możemy="" max_players="" 33[="" dodatkowo="" bierze="" uwagę="" ustawienia="" tzn.="" komendy="" cl_bob="" cl_bobup.="" owocnego="" użytkowania="" ;)="" !="" na="" koniec="" jeszcze="" raz="" download.="" mam="" kilka="" pomysłów="" jak="" poprawić="" działanie="" pluginu.="" między="" innymi="" movetype_follow="" zaokrąglanie="" wyników="" obliczeń="" pozycji="" (="" aby="" wyglądało="" płynniej="" ).="" <strong="">Download<a href="https://darkgl.pl/wp-content/uploads/2015/03/spriteFixer-1.zip">spriteFixer.zip Download</a><div class="yarpp yarpp-related yarpp-related-website yarpp-template-list"><!-- YARPP List --><p>Podobne wpisy:</p><ol><li><a href="https://darkgl.pl/2015/02/20/masterfix-research-czyli-analiza-pluginu-masterserver-wiaderka/" rel="bookmark" title="Masterfix research czyli analiza pluginu masterserver wiaderka">Masterfix research czyli analiza pluginu masterserver wiaderka</a></li><li><a href="https://darkgl.pl/2012/12/25/mechanizm-pseudo-wyjatkow-w-pawn/" rel="bookmark" title="Mechanizm pseudo-wyjątków w pawn">Mechanizm pseudo-wyjątków w pawn</a></li><li><a href="https://darkgl.pl/2013/08/18/zwracanie-hard-coded-strings-i-troche-o-samym-return/" rel="bookmark" title="Zwracanie hard coded strings i trochę o samym return">Zwracanie hard coded strings i trochę o samym return</a></li><li><a href="https://darkgl.pl/2014/01/22/tutor-informacje-jak-w-condition-zero/" rel="bookmark" title="Tutor – Informacje jak w Condition Zero">Tutor – Informacje jak w Condition Zero</a></li><li><a href="https://darkgl.pl/2014/09/08/lista-komend-klienta-csgo/" rel="bookmark" title="Lista komend klienta CS:GO">Lista komend klienta CS:GO</a></li></ol></div></strong=""></pre></sprites_per_player;i++){>public fwAddToFullPack(es_handle, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){ if(player || !pev_valid( ENT ) ) return FMRES_IGNORED; new szClassName[ 64 ]; pev( ENT , pev_classname , szClassName , charsmax( szClassName ) ); if( !equal( szClassName , spriteClass ) ){ return FMRES_IGNORED; } for(new i=0;i<sprites_per_player;i++){ if(gientsids[host][i]="=" ent){="" getposition(="" host="" );="" new="" float:fangles[3];="" float:fvector[3];="" pev(host,="" pev_v_angle,="" fangles);="" angle_vector(fangles,="" anglevector_forward,="" fvector);="" xs_vec_mul_scalar(fvector,="" gfoffsetlen[host][i],="" fangles[2]="gfOffset[HOST][i][0];" anglevector_right,="" xs_vec_mul_scalar(fangles,="" gfoffset[host][i][1],="" xs_vec_add(gfposition[host],="" fvector,="" xs_vec_add(fvector,="" fangles,="" set_pev(gientsids[host][i],="" pev_origin,="" set_es(="" es_handle="" ,="" es_origin="" fvector="" return="" fmres_handled;="" }="" es_scale="" 0.001="" {="" 9999.0="" }[="" pawn]="" funkcja="" addtofullpack="" wykonuje="" się="" dość="" często="" i="" może="" obciążać="" serwer="" jednak="" jeśli="" nie="" będzie="" wyświetlać="" naprawdę="" dużej="" ilości="" wszystko="" powinno="" być="" ok.="" domyślne="" limit="" sprites="" w="" hudzie="" dla="" gracza="" to="" 3.="" chcemy="" zwiekszyć="" ten="" zmieniamy="" go="" tutaj="" <!--="" wp:enlighter="" codeblock="" --=""> <pre class="EnlighterJSRAW" data-enlighter-language="generic" data-enlighter-theme="" data-enlighter-highlight="" data-enlighter-linenumbers="" data-enlighter-lineoffset="" data-enlighter-title="" data-enlighter-group="">#define="" sprites_per_player="" 3[="" a="" optymalizować="" plugin="" pod="" możemy="" max_players="" 33[="" dodatkowo="" bierze="" uwagę="" ustawienia="" tzn.="" komendy="" cl_bob="" cl_bobup.="" owocnego="" użytkowania="" ;)="" !="" na="" koniec="" jeszcze="" raz="" download.="" mam="" kilka="" pomysłów="" jak="" poprawić="" działanie="" pluginu.="" między="" innymi="" movetype_follow="" zaokrąglanie="" wyników="" obliczeń="" pozycji="" (="" aby="" wyglądało="" płynniej="" ).="" <strong="">Download <a href="https://darkgl.pl/wp-content/uploads/2015/03/spriteFixer-1.zip">spriteFixer.zip Download</a><div class="yarpp yarpp-related yarpp-related-website yarpp-template-list"> <!-- YARPP List --> <p>Podobne wpisy:</p><ol> <li><a href="https://darkgl.pl/2015/02/20/masterfix-research-czyli-analiza-pluginu-masterserver-wiaderka/" rel="bookmark" title="Masterfix research czyli analiza pluginu masterserver wiaderka">Masterfix research czyli analiza pluginu masterserver wiaderka</a></li> <li><a href="https://darkgl.pl/2012/12/25/mechanizm-pseudo-wyjatkow-w-pawn/" rel="bookmark" title="Mechanizm pseudo-wyjątków w pawn">Mechanizm pseudo-wyjątków w pawn</a></li> <li><a href="https://darkgl.pl/2013/08/18/zwracanie-hard-coded-strings-i-troche-o-samym-return/" rel="bookmark" title="Zwracanie hard coded strings i trochę o samym return">Zwracanie hard coded strings i trochę o samym return</a></li> <li><a href="https://darkgl.pl/2014/01/22/tutor-informacje-jak-w-condition-zero/" rel="bookmark" title="Tutor – Informacje jak w Condition Zero">Tutor – Informacje jak w Condition Zero</a></li> <li><a href="https://darkgl.pl/2014/09/08/lista-komend-klienta-csgo/" rel="bookmark" title="Lista komend klienta CS:GO">Lista komend klienta CS:GO</a></li> </ol> </div> </strong=""></pre></sprites_per_player;i++){>public fwAddToFullPack(es_handle, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){ if(player || !pev_valid( ENT ) ) return FMRES_IGNORED; new szClassName[ 64 ]; pev( ENT , pev_classname , szClassName , charsmax( szClassName ) ); if( !equal( szClassName , spriteClass ) ){ return FMRES_IGNORED; } for(new i=0;i #define="" sprites_per_player="" 3[="" a="" optymalizować="" plugin="" pod="" możemy="" max_players="" 33[="" dodatkowo="" bierze="" uwagę="" ustawienia="" tzn.="" komendy="" cl_bob="" cl_bobup.="" owocnego="" użytkowania="" ;)="" !="" na="" koniec="" jeszcze="" raz="" download.="" mam="" kilka="" pomysłów="" jak="" poprawić="" działanie="" pluginu.="" między="" innymi="" movetype_follow="" zaokrąglanie="" wyników="" obliczeń="" pozycji="" (="" aby="" wyglądało="" płynniej="" ).="" <strong="">Download<a href="https://darkgl.pl/wp-content/uploads/2015/03/spriteFixer-1.zip">spriteFixer.zip Download</a><div class="yarpp yarpp-related yarpp-related-website yarpp-template-list"><!-- YARPP List --><p>Podobne wpisy:</p><ol><li><a href="https://darkgl.pl/2015/02/20/masterfix-research-czyli-analiza-pluginu-masterserver-wiaderka/" rel="bookmark" title="Masterfix research czyli analiza pluginu masterserver wiaderka">Masterfix research czyli analiza pluginu masterserver wiaderka</a></li><li><a href="https://darkgl.pl/2012/12/25/mechanizm-pseudo-wyjatkow-w-pawn/" rel="bookmark" title="Mechanizm pseudo-wyjątków w pawn">Mechanizm pseudo-wyjątków w pawn</a></li><li><a href="https://darkgl.pl/2013/08/18/zwracanie-hard-coded-strings-i-troche-o-samym-return/" rel="bookmark" title="Zwracanie hard coded strings i trochę o samym return">Zwracanie hard coded strings i trochę o samym return</a></li><li><a href="https://darkgl.pl/2014/01/22/tutor-informacje-jak-w-condition-zero/" rel="bookmark" title="Tutor – Informacje jak w Condition Zero">Tutor – Informacje jak w Condition Zero</a></li><li><a href="https://darkgl.pl/2014/09/08/lista-komend-klienta-csgo/" rel="bookmark" title="Lista komend klienta CS:GO">Lista komend klienta CS:GO</a></li></ol></div></strong="">#define="" sprites_per_player="" 3[="" a="" optymalizować="" plugin="" pod="" możemy="" max_players="" 33[="" dodatkowo="" bierze="" uwagę="" ustawienia="" tzn.="" komendy="" cl_bob="" cl_bobup.="" owocnego="" użytkowania="" ;)="" !="" na="" koniec="" jeszcze="" raz="" download.="" mam="" kilka="" pomysłów="" jak="" poprawić="" działanie="" pluginu.="" między="" innymi="" movetype_follow="" zaokrąglanie="" wyników="" obliczeń="" pozycji="" (="" aby="" wyglądało="" płynniej="" ).="" <strong="">Download <a href="https://darkgl.pl/wp-content/uploads/2015/03/spriteFixer-1.zip">spriteFixer.zip Download</a><div class="yarpp yarpp-related yarpp-related-website yarpp-template-list"> <!-- YARPP List --> <p>Podobne wpisy:</p><ol> <li><a href="https://darkgl.pl/2015/02/20/masterfix-research-czyli-analiza-pluginu-masterserver-wiaderka/" rel="bookmark" title="Masterfix research czyli analiza pluginu masterserver wiaderka">Masterfix research czyli analiza pluginu masterserver wiaderka</a></li> <li><a href="https://darkgl.pl/2012/12/25/mechanizm-pseudo-wyjatkow-w-pawn/" rel="bookmark" title="Mechanizm pseudo-wyjątków w pawn">Mechanizm pseudo-wyjątków w pawn</a></li> <li><a href="https://darkgl.pl/2013/08/18/zwracanie-hard-coded-strings-i-troche-o-samym-return/" rel="bookmark" title="Zwracanie hard coded strings i trochę o samym return">Zwracanie hard coded strings i trochę o samym return</a></li> <li><a href="https://darkgl.pl/2014/01/22/tutor-informacje-jak-w-condition-zero/" rel="bookmark" title="Tutor – Informacje jak w Condition Zero">Tutor – Informacje jak w Condition Zero</a></li> <li><a href="https://darkgl.pl/2014/09/08/lista-komend-klienta-csgo/" rel="bookmark" title="Lista komend klienta CS:GO">Lista komend klienta CS:GO</a></li> </ol> </div> </strong="">#define="" sprites_per_player="" 3[="" a="" optymalizować="" plugin="" pod="" możemy="" max_players="" 33[="" dodatkowo="" bierze="" uwagę="" ustawienia="" tzn.="" komendy="" cl_bob="" cl_bobup.="" owocnego="" użytkowania="" ;)="" !="" na="" koniec="" jeszcze="" raz="" download.="" mam="" kilka="" pomysłów="" jak="" poprawić="" działanie="" pluginu.="" między="" innymi="" movetype_follow="" zaokrąglanie="" wyników="" obliczeń="" pozycji="" (="" aby="" wyglądało="" płynniej="" ).="" Download spriteFixer.zip Download
A można tak zrobić aby było można dodać obrazek w png czy coś np żeby dodać sobie logo.
Przerób png na sprite
Da się wyświetlić określoną klatkę ?
tzn ?
Da się zrobić żeby ten sprite tak nie „latał” po ekranie kiedy gracz się porusza?
Choć widze, że u Ciebie na filmie jest on w miarę stabilny i trzyma się w miejscu. U mnie, z jakiegoś powodu leci on za graczem, np kiedy idę do przodu to praktycznie całkowicie znika tak jakby zostając za plecami gracza :/
Czym to może być spowodowane?
Prawdopodobnie tym, że było to nagrywane na serwerze lokalnym. Na normalny serwerze dochodzi opóźnienie w komunikacji.