#include <core></core>
main(){
new digit[4];// tworzy czterokomórkową tablicę
for(new i=0;i<4;i++)// pętla, która wykona się 4 razy w celu zapełnienia tablicy digit
{
digit[i] = random(5000);// zapisuje losową wartość do itej komórki tablicy digit
printf("Wartość digit[%d] to %d", i, digit[i]);// wyświetla wartość itej komórki zmiennej digit
}
return 1;
}
#include <core></core>
main(){
new digit[4];// tworzy czterokomórkową tablicę
for(new i=0;i<4;i++)// pętla, która wykona się 4 razy w celu zapełnienia tablicy digit
{
digit[i] = random(5000);// zapisuje losową wartość do itej komórki tablicy digit
printf("Wartość digit[%d] to %d", i, digit[i]);// wyświetla wartość itej komórki zmiennej digit
}
return 1;
}
#includePrzykładowy Hello world:main(){ new digit[4];// tworzy czterokomórkową tablicę for(new i=0;i<4;i++)// pętla, która wykona się 4 razy w celu zapełnienia tablicy digit { digit[i] = random(5000);// zapisuje losową wartość do itej komórki tablicy digit printf("Wartość digit[%d] to %d", i, digit[i]);// wyświetla wartość itej komórki zmiennej digit } return 1; }
#include <core></core>
main(){
print("Hello World!");
}
#include <core></core>
main(){
print("Hello World!");
}
#includeTutaj przykład Hello World! używając funkcji SourcePawn, które mogą posłużyć do tworzenia modyfikacji dla silnika Source. W tym przykładzie tworzymy komendę dla konsoli; osoba, która wpisze tę komendę w konsoli, powinna zobaczyć wiadomość 'Hello World!’. Komenda ta będzie też działać, jeżeli na czacie napiszemy !helloworld lub /helloworld.main(){ print("Hello World!"); }
#include<sourcemod>//dołączamy funkcje sourcemoda
#pragma semicolon 1</sourcemod>
main(){
RegConsoleCmd("sm_helloworld", Command_HelloWorld, "Wyświetla wiadomość powitalną"); //rejestrujemy komendę o nazwie 'sm_helloworld'
}
Command_HelloWorld(client, args){ //ten callback wywoła się, gdy gracz wpiszę komendę sm_helloworld
PrintToChat(client, "Hello world!"); //wyświetlamy wiadomość osobie, która wpisała tę komendę
return Plugin_Handled;
}
#include<sourcemod>//dołączamy funkcje sourcemoda
#pragma semicolon 1</sourcemod>
main(){
RegConsoleCmd("sm_helloworld", Command_HelloWorld, "Wyświetla wiadomość powitalną"); //rejestrujemy komendę o nazwie 'sm_helloworld'
}
Command_HelloWorld(client, args){ //ten callback wywoła się, gdy gracz wpiszę komendę sm_helloworld
PrintToChat(client, "Hello world!"); //wyświetlamy wiadomość osobie, która wpisała tę komendę
return Plugin_Handled;
}
#include//dołączamy funkcje sourcemoda #pragma semicolon 1 main(){ RegConsoleCmd("sm_helloworld", Command_HelloWorld, "Wyświetla wiadomość powitalną"); //rejestrujemy komendę o nazwie 'sm_helloworld' } Command_HelloWorld(client, args){ //ten callback wywoła się, gdy gracz wpiszę komendę sm_helloworld PrintToChat(client, "Hello world!"); //wyświetlamy wiadomość osobie, która wpisała tę komendę return Plugin_Handled; }