Podejście drugie do projektu gry życie czyli tak naprawdę kontynuacja tego wpisu http://darkgl.pl/2015/05/21/gra-w-zycie/
Projekt nie dokończony
Część kodu
[pawn]#define WIN32_LEAN_AND_MEAN
#include
#include
#include
#include
#include
#include „LifeScene.h”
#include
int main(int argc, char** argv) {
LifeScene currentScene;
int intervalTime = 0;
int renderSizeX = 0 ,
renderSizeY;
bool randomInput = true;
std::cout << „Input interval ( ms ) : „;
std::cin >> intervalTime;
std::cout << „Input render size x : „;
std::cin >> renderSizeX;
std::cout << „Input render size y : „;
std::cin >> renderSizeY;
std::cout << „Random input ? „;
std::cin >> randomInput;
currentScene.setGridSize( renderSizeX , renderSizeY );
currentScene.setPosition( renderSizeX / 2 , renderSizeY / 2 );
if( randomInput ){
srand (time(NULL));
for( int positionX = ( renderSizeX / 2 ) – ( renderSizeX / 2 ) ; positionX <= renderSizeX ; positionX++ ){
for( int positionY = ( renderSizeY / 2 ) – ( renderSizeY / 2 ) ; positionY <= renderSizeY ; positionY++ ){
if( rand() % 2 ){
currentScene.setAliveCell( positionX , positionY );
}
}
}
}[/pawn]