Gra w życie – Podejście drugie

Podejście drugie do projektu gry życie czyli tak naprawdę kontynuacja tego wpisu http://darkgl.pl/2015/05/21/gra-w-zycie/

Projekt nie dokończony

Część kodu

[pawn]#define WIN32_LEAN_AND_MEAN

#include

#include

#include
#include
#include

#include „LifeScene.h”

#include

int main(int argc, char** argv) {

LifeScene currentScene;

int intervalTime = 0;

int renderSizeX = 0 ,
renderSizeY;

bool randomInput = true;

std::cout << „Input interval ( ms ) : „;
std::cin >> intervalTime;

std::cout << „Input render size x : „;
std::cin >> renderSizeX;

std::cout << „Input render size y : „;
std::cin >> renderSizeY;

std::cout << „Random input ? „;
std::cin >> randomInput;

currentScene.setGridSize( renderSizeX , renderSizeY );
currentScene.setPosition( renderSizeX / 2 , renderSizeY / 2 );

if( randomInput ){
srand (time(NULL));

for( int positionX = ( renderSizeX / 2 ) – ( renderSizeX / 2 ) ; positionX <= renderSizeX ; positionX++ ){
for( int positionY = ( renderSizeY / 2 ) – ( renderSizeY / 2 ) ; positionY <= renderSizeY ; positionY++ ){
if( rand() % 2 ){
currentScene.setAliveCell( positionX , positionY );
}
}
}
}[/pawn]

gameoflife

Life Game.zip Download

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.