#define WIN32_LEAN_AND_MEAN #includeLife Game.zip Download#include #include #include #include "LifeScene.h" #include#include int main(int argc, char** argv) { LifeScene currentScene; int intervalTime = 0; int renderSizeX = 0 , renderSizeY; bool randomInput = true; std::cout << "Input interval ( ms ) : "; std::cin >> intervalTime; std::cout << "Input render size x : "; std::cin >> renderSizeX; std::cout << "Input render size y : "; std::cin >> renderSizeY; std::cout << "Random input ? "; std::cin >> randomInput; currentScene.setGridSize( renderSizeX , renderSizeY ); currentScene.setPosition( renderSizeX / 2 , renderSizeY / 2 ); if( randomInput ){ srand (time(NULL)); for( int positionX = ( renderSizeX / 2 ) - ( renderSizeX / 2 ) ; positionX <= renderSizeX ; positionX++ ){ for( int positionY = ( renderSizeY / 2 ) - ( renderSizeY / 2 ) ; positionY <= renderSizeY ; positionY++ ){ if( rand() % 2 ){ currentScene.setAliveCell( positionX , positionY ); } } } }
Gra w życie – Podejście drugie
Podejście drugie do projektu gry życie czyli tak naprawdę kontynuacja tego wpisu http://darkgl.pl/2015/05/21/gra-w-zycie/
Projekt nie dokończony
Część kodu