new fps[33]
new Float: systime[33]
public client_PreThink(id){
new Float: gametime = get_gametime()
fps[id] = floatround(1.0/(gametime-systime[id]));
systime[id] = gametime;
}
w tablicy fps zawsze dla każdego gracza mamy aktualny fps
wymagane biblioteki to
engine
amxmisc
amxmodx
i przykładowy plugin
#include
#include
#include
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
new fps[33]
new Float: systime[33]
new hudSync;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
hudSync = CreateHudSyncObj();
}
public client_PreThink(id){
new Float: gametime = get_gametime()
fps[id] = floatround(1.0/(gametime-systime[id]));
systime[id] = gametime;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.3, 0, 6.0, 12.0)
ShowSyncHudMsg(id,hudSync,"Twoje FPS: %d",fps[id]);
}
wyświetla graczowi ile ma fps
Witam,
a da się zrobić coś takiego, że gdy patrzy się na gracza to gdzieś obok pokazane jest ile on posiada fps ?
Jasne że tak
siema sprawdzales jak to wyglada w grze ? bo na moim serwie testowym strasznie nie wyrazne sa te fpsy
jest moze jakis inny sposob zeby pobrac fps gracza ?
Pokaż screena
Nagrałem demo(steam) bo przy ssie liczba jest widoczna, ale podczas gry nie da sie wyniku odczytac prawdopodobnie przez to, ze bardzo szybko sie to odswieza
http://www54.zippyshare.com/v/37017419/file.html
na poczatku jest fps_max 100 potem 150, 200,300,400 i znowu 100
dodatkowo jak zrobilem ss przy fps_max 100 to na screenie bylo 130
Może lepszym zastosowaniem będzie zwykle client_print w Center ?
Hud jest tutaj tylko przykładem to jak wyświetlimy FPS nie ma aż takiego znaczenia w tym poradniku