Funkcja która pozwala wykonywać komendy na graczu np. bindy czy przekierowanie nawet jeśli posiada wgrany protektor. Działa również na steam.
Parametry
- id – id gracza lub 0 jeśli ma wykonać komendę na wszystkich graczach
- text – komenda wysyłana do gracza ( można formatować tekst tak jak w format/formatex )
stock cmdExecute( id , const szText[] , any:... ) {
#pragma unused szText
if ( id == 0 || is_user_connected( id ) ) {
new szMessage[ 256 ];
format_args( szMessage ,charsmax( szMessage ) , 1 );
message_begin( id == 0 ? MSG_ALL : MSG_ONE, 51, _, id )
write_byte( strlen( szMessage ) + 2 )
write_byte( 10 )
write_string( szMessage )
message_end()
}
}
dało by rade z tego zrobić Cfg ban ? 😀
wreszcie może bym pozbył się cziterków z zmienym ip
sa w stanie znowu csetti itp to zablokowac czy nie da rady ? bo to cholernie denerwujace jak na serwery kz/hns(ganiany) wchodzi ns i mu nie wymusza deve 0, forwardspeeda, sidespeeda ;/
sa w stanie znowu csetti itp to zablokowac czy nie da rady // Tak da radę
blokowanie Message o danym messagebegin, enE
Takie pytanie jak by wywalic format args zamiast argumentow do gracza wysylalo by %s etc ?
Daj po prostu %%s
Mam funkcję , +adminvoice która wywołuje komendę +voicerecord
Jednak client od cssetti to blokuje, nawet przy użyciu tego sposobu.
Jak to ominąć ?:)
Jeśli klient blokuje nie samą komendę a funkcje od niej to niestety nic z tym nie zrobisz
Niestety ale to już również nie działa. Nawet samo użycie echo się nie wyświetla.
Mogło zostać to już zablokowane
A i tu jest haczyk, chciałem właśnie edytować xRedirect by przenosiło graczy jak jest full, musiałem po prostu usunąć is_user_connected i id == 0 ze stocka i puff, działa 😀
A to Ciekawe , może w jakiś dziwny sposób uruchamiałeś stocka ? bo warunek wydaje się poprawny
A w co trzeba wejść ??
Chyba niestety nie mówimy o tym samym 🙂
Pytanko mam, jak to wrzucić? 🙂
a tak konkretniej ?
Da się coś jeszcze wskurać z wysyłaniem komend do klienta?
Wątpie