Wyświetlanie FPS gracza

new fps[33]
new Float: systime[33]

public client_PreThink(id){
        new Float: gametime = get_gametime()
        fps[id] = floatround(1.0/(gametime-systime[id]));
        systime[id] = gametime;
}

w tablicy fps zawsze dla każdego gracza mamy aktualny fps

wymagane biblioteki to
engine
amxmisc
amxmodx

i przykładowy plugin

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

new fps[33]
new Float: systime[33]

new hudSync;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	hudSync = CreateHudSyncObj();
}

public client_PreThink(id){
	new Float: gametime = get_gametime()
	fps[id] = floatround(1.0/(gametime-systime[id]));
	systime[id] = gametime;
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.3, 0, 6.0, 12.0)
	ShowSyncHudMsg(id,hudSync,"Twoje FPS: %d",fps[id]);
}

wyświetla graczowi ile ma fps

7 komentarzy o “Wyświetlanie FPS gracza

  1. Witam,

    a da się zrobić coś takiego, że gdy patrzy się na gracza to gdzieś obok pokazane jest ile on posiada fps ?

  2. siema sprawdzales jak to wyglada w grze ? bo na moim serwie testowym strasznie nie wyrazne sa te fpsy

    jest moze jakis inny sposob zeby pobrac fps gracza ?

Dodaj komentarz