Bartime – Pasek ładowania

stock createBarTime(id, Float:fTime, startprogress = 0){
	static barTime2;
	
	if(!barTime2)	barTime2	=	get_user_msgid("BarTime2");
	
	message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id)
	write_short( floatround( fTime ) );
	write_short( startprogress );
	message_end(); 
	
}

lub czas jako wartość całkowita

stock createBarTime(id, iTime, startprogress = 0){
	static barTime2;
	
	if(!barTime2)	barTime2	=	get_user_msgid("BarTime2");
	
	message_begin( id ? MSG_ONE : MSG_ALL, barTime2, _, id)
	write_short( iTime );
	write_short( startprogress );
	message_end(); 
	
}

Wyświetla nam taki pasek jak przy rozbrajaniu paki

  • id – podajemy id gracza jeśli podajmy 0 to zostanie wyświetlony wszystkim
  • fTime – czas wyświetlania wartość typu float lub liczba całkowita w drugiej funkcji
  • startprogress – od jakiego miejsca ma zacząć przy 50 zacznie od połowy paska itp.

8 komentarzy o “Bartime – Pasek ładowania

  1. w prethinku wyświetlaj bartime z ty samym parametrem startprogress ( np. 70 ) i z dużym iTime ( np. 255 ) co da ci bartime zatrzymany na 70 %

  2. A co jeśli chcemy zatrzymać bartime na wartości 100%? Gdy ustawię w prethinku tak jak opisałeś i ustawię startprogress na 100 to pasek miga dopóki wartość nie zmniejszy się choćby o 1.

    1. Zrób pętle z iTime rownym jakiejś wysokiej liczbie i zmniejszaj startprogress od 100 do 0. Nie wiem jaki efekt wyjdzie.

Dodaj komentarz