Bug komend w menu

Bug pozwala nam na wyświetlenie w menu jakiego klawisza używa gracz dla danej komendy

Przykład

i kod

public menuFunc( id , bool: bFirst ){
	
	new pMenu;
	
	if( bFirst ){
		pMenu	=	menu_create( "Wykrylismy ze jestes pierwszy raz na serwerz^nklawisze mozesz zbinowac recznie poprzez^n\rbind klawisz czolganie^n\rbind klawisz +fast_run^n\ylub poprzez te menu" , "menuHandle" );
	}
	else{
		pMenu	=	menu_create( "Klawisze mozesz zbinowac recznie poprzez^n\rbind klawisz czolganie^n\rbind klawisz +fast_run^n\ylub poprzez te menu" , "menuHandle" );
	}
	
	menu_additem( pMenu , "Bindowanie Czolgania +use" );
	menu_additem( pMenu , "Binowanie Sprintu" );
	
	menu_setprop( pMenu , MPROP_EXITNAME , "Wyjscie" );
	menu_setprop( pMenu , MPROP_BACKNAME , "Wroc" );
	menu_setprop( pMenu , MPROP_NEXTNAME , "Dalej" );
	
	menu_setprop( pMenu , MPROP_NUMBER_COLOR , "\r" );
	
	menu_display( id , pMenu );
}

łatwo zauważyć że używałem w menu +use a otrzymałem [e] czyli klawisz pod którym jest zbindowany klawisz u mnie

działa tylko dla komend z „+”

http://board.counter-strike.pl/viewtopic.php?t=97828

Dodaj komentarz