stock setWeaponAnim(id, anim) {
set_pev(id, pev_weaponanim, anim)
message_begin(MSG_ONE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, id)
write_byte(anim)
write_byte(pev(id, pev_body))
message_end()
}
stock setWeaponAnim(id, anim) {
set_pev(id, pev_weaponanim, anim)
message_begin(MSG_ONE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, id)
write_byte(anim)
write_byte(pev(id, pev_body))
message_end()
}
stock setWeaponAnim(id, anim) { set_pev(id, pev_weaponanim, anim) message_begin(MSG_ONE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, id) write_byte(anim) write_byte(pev(id, pev_body)) message_end() }
- Pierwszy parametr to id gracza
- Drugi parametr to numer animacji
setWeaponAnim(id,1)
setWeaponAnim(id,1)
setWeaponAnim(id,1)graczowi o id trzymanym w zmiennej id zostanie ustawiona pierwsza animacja broni żeby sprawdzić numer animacji potrzebujemy programu Jed’s Half-Life Model Viewer po otwarciu modelu tym programem:

Napisz jeszcze jak ustawić animację modelu gracza