Ustawianie animacji broni

stock setWeaponAnim(id, anim) {
set_pev(id, pev_weaponanim, anim)

message_begin(MSG_ONE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, id)
write_byte(anim)
write_byte(pev(id, pev_body))
message_end()
} 
  • Pierwszy parametr to id gracza
  • Drugi parametr to numer animacji
użycie:
setWeaponAnim(id,1)
graczowi o id trzymanym w zmiennej id zostanie ustawiona pierwsza animacja broni żeby sprawdzić numer animacji potrzebujemy programu Jed’s Half-Life Model Viewer po otwarciu modelu tym programem: w tym modelu animacja shoot (strzału) ma numer 2 , w linijce która podkreśliłem mamy numer właśnie odgrywanej animacji

Jeden komentarz o “Ustawianie animacji broni

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.