Przechwytywanie co gracz wpisuje w konsole poprzez messagemode

Konsola gracza w CS 1.6 ma jedną specjalną właściwość która pozwala przechwytywać znaki wpisywane w konsole. Wystarczy użyć
messagemode
lub
messagemode2
W tym momencie dowolny znak ( oprócz znaków białych ) wpisany w konsoli zostanie przechwycony przez messagemode. Co widać na tym screenie: messagemode Jeśli gracz naciśnie w tym momencie enter etc. wiadomość zostanie wysłana a wtedy możemy tą wiadomość przechwycić. Niestety jeśli gracz po prostu włączy konsole wpisze coś i następnie wyłączy bez potwierdzania komendy , messagemode pozostanie włączony i gracz nie będzie mógł wykonać żadnej akcji. Jest to utrudnienie i cała metoda jest trudna w implementacji.

3 komentarzy o “Przechwytywanie co gracz wpisuje w konsole poprzez messagemode

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.