Przechwytywanie co gracz wpisuje w konsole poprzez messagemode

Konsola gracza w CS 1.6 ma jedną specjalną właściwość która pozwala przechwytywać znaki wpisywane w konsole.

Wystarczy użyć

messagemode

lub

messagemode2

W tym momencie dowolny znak ( oprócz znaków białych ) wpisany w konsoli zostanie przechwycony przez messagemode.

Co widać na tym screenie:
messagemode

Jeśli gracz naciśnie w tym momencie enter etc. wiadomość zostanie wysłana a wtedy możemy tą wiadomość przechwycić.

Niestety jeśli gracz po prostu włączy konsole wpisze coś i następnie wyłączy bez potwierdzania komendy , messagemode pozostanie włączony i gracz nie będzie mógł wykonać żadnej akcji.

Jest to utrudnienie i cała metoda jest trudna w implementacji.

3 komentarzy o “Przechwytywanie co gracz wpisuje w konsole poprzez messagemode

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.