Konsola gracza w CS 1.6 ma jedną specjalną właściwość która pozwala przechwytywać znaki wpisywane w konsole.
Wystarczy użyć
messagemode
lub
messagemode2
W tym momencie dowolny znak ( oprócz znaków białych ) wpisany w konsoli zostanie przechwycony przez messagemode.
Co widać na tym screenie:
Jeśli gracz naciśnie w tym momencie enter etc. wiadomość zostanie wysłana a wtedy możemy tą wiadomość przechwycić.
Niestety jeśli gracz po prostu włączy konsole wpisze coś i następnie wyłączy bez potwierdzania komendy , messagemode pozostanie włączony i gracz nie będzie mógł wykonać żadnej akcji.
Jest to utrudnienie i cała metoda jest trudna w implementacji.
ej dobrze zrozumiałem że np. Ktos wpisze w consoli np. AntiSs.cfg
To przechwyci to??
Tak , ale tak jak napisałem doprowadzenie do pełnego działania tej metody jest ciężkie.
Ale i tak zayebiste