Najłatwiejsze dodawanie serwerów do GameMenu

Przedstawiam wam plugin który pozwala dodać w łatwy sposób serwery do GameMenu gracza.
Działa on na steam i ns.
Łatwy dlatego że serwery dodajemy w pliku ini nie trzeba edytować plików res

Przykład wyglądu pliku ini

"DarkGL Test Server" "ip"

Screen z dodanym serwerem w menu

Takie dodawanie serwerów ma swoje ograniczenia ilość znaków musi być mniejsza niż 1012 plugin nas poinformuje jeśli przekroczymy tą ilość.



Download Pluginu
gameMenu Download

Instalacja Pluginu
Pliki gamemenu.ini i standardres.res wrzucamy do folderu configs
a plik amxx wrzucamy do folderu plugins i dopisujemy do plugins.ini

Serwery dodajemy w pliku gamemenu.ini
Jedna linijka to jeden serwer dodajemy tak

"nazwa" "ip"

Jeśli brakuje nam znaków możemy użyć tego pliku res
standardres download
zawiera on mniej znaków jednak serwery będą się wyświetlać tak

106 komentarzy o “Najłatwiejsze dodawanie serwerów do GameMenu

  1. Chociaż nie preferuje grzebania w plikach gracza i nie lubię jak to ktoś robi to teraz to szybko zasysam a ty to usuwaj zanim będzie gamemenu na gamemenu nadpisywane bo teraz się dopiero zacznie, a czy to czasem nie zalicza się przy okazji pod slowhacking xD

  2. Wystarczyło pogrzebać na ruskich stronach i też by się miało dużo wcześniej, może i teraz każdy będzie miał, ale napisałeś tak z powodu że sobie już pobrałeś a żeby nikt więcej nie miał, dark jest uczciwy wobec ciebie, dzięki darku za udostępnienie.

  3. Co do rosyjskich stron to pluginy tego typu zostały na nich udostępnione po wydaniu mojego pluginu ( jeszcze na starym blogu )
    teraz zauważyłem że są one i tak dostępne publicznie to ja wydałem nową wersje starego pluginu 😉

  4. Siema Dark spoko plugin ale jak nie chcesz kasować to mógł byś zrobić Menu , chodzi o to iż gracz wybiera sobie „Tak dodać Serwery Do Menu Gry , Nie dodawaj serwerów do Menu .

  5. those who have steam in Steam folder \ steamapps \ user \ counter-strike \ cstrike \ resource have nothing, it is still the message „Unable to open resource / GameMenu.res” because there GameMenu.res Fiser, you have a solution ? please?

  6. One solution would be to do to download resource / GameMenu.res that is created by your plugin is HLDS / cstrike / resource

  7. you have a solution ? please? // this plugin generate res file which is add to precache add if user don’t have this file on his computer he will downloaded it from server

  8. L 10/19/2012 – 19:02:57: Start of error session.
    L 10/19/2012 – 19:02:57: Info (map „de_dust2”) (file „addons/amxmodx/logs/error_20121019.log”)
    L 10/19/2012 – 19:02:57: [AMXX] Plugin („gameMenu.amxx”) is setting itself as failed.
    L 10/19/2012 – 19:02:57: [AMXX] Plugin says: Error: GameMenu was to long
    L 10/19/2012 – 19:02:57: [AMXX] Run time error 1 (plugin „gameMenu.amxx”) – forced exit

    I co teraz?

  9. Witaj Darku!
    Mam do ciebie pytanie, a mianowicie zrobiłem następujące kroki:

    Wrzuciłem foldery tak jak mają być
    w plugins.ini dopisalem nazwe pluginu a w gamemenu.ini wpisałem takie coś: (przykład)
    „Nazwa” „1.2.3.4:56789”
    „Nazwa” „1.2.3.4:56789”
    „Nazwa „1.2.3.4:56789”

    I gdy wszedłem na serwer i pozniej wyszedlem i wlaczylem na nowo Kontera to GameMenu mi się straciło, a na samym dole miałem te trzy serwery tylko. Co ty na to?

  10. Przy jednym serwerze działa, ale jeżeli doda się ich więcej to wyświetla tylko serwery bez new game, options, quit itd.

  11. Cześć.

    Zrobiłem wszystko jak napisałeś.
    Wszystko powsadzałem tak jak było opisane.
    Edytowałem gamemenu.ini i dodałem swoją nazwę serwera i ip.
    Wszedlem na serwa, zmieniłem mapkę ( nie wiem czemu 😛 )wyszedłem z cs, włączyłem na nowo i nic.
    Proszę o pomoc.
    Lub kontakt gg : 20354498
    Lub kontakt steam : koopis

  12. Szczerze mówiąc to za bardzo to nie wiem co mam ci teraz powiedzieć.
    Zawsze jak wgrywałem to po wgraniu działało tutaj jest inaczej.
    Daj mi jakiś kontakt do cb. Mógłbyś mi to zrobić osobiście?

  13. Wszystko zostało poprawnie wgrane a wywala taki błąd:
    L 01/06/2013 – 13:34:29: [AMXX] Plugin („gameMenu.amxx”) is setting itself as failed.
    L 01/06/2013 – 13:34:29: [AMXX] Plugin says: Didn’t find standard res file
    L 01/06/2013 – 13:34:29: [AMXX] Run time error 1 (plugin „gameMenu.amxx”) – forced exit

    może ktoś coś doradzić ?

  14. Tego limit znaków się nie zmienia on jest narzucony przez grę to że zmieniłeś limit w pluginie nic nie zmienia on jest tylko po to aby informować użytkowników kiedy przekraczają limit

  15. Darku czy mógłbyś podesłać linka z przerobionym gamemenu tak aby na serwerze zadawał zapytanie czy gracz chce sobie to dodać?

  16. DarkGL – To maksymalnie doda 2-3 serwery . można zwiększyć jakoś ten limit do 5 serwerów ? oraz jeśli masz te stare gamemenu plugin to by sie przydał (tylko działający bo błędami sypią teraz)

  17. Ja mam aktualnie taki problem zainstalowałem to na serwerze mi dodaje serwery do gamemenu ale innym graczą nie dodaje dlaczego?

  18. Siemano.. Kurde tak dawno ten plugin napidales a na kome tarzach dalej odpisujesz wow.. Mam problem bo mi to nie dziala.. Wgralem wszustkie pliki tylk nie .sma no bo poco.. I lipa nic.. Ja mam do Cb prosbe.. Bo cos mi sie serwer wgl crashuje .. Jakbys mogl pomoc to napisz na gg 7841940 bylbym wdzieczny

  19. Wlasnie przelecialem wszystkie twoje plugi i nad gamemenu zauwazylem sposob jak sie przed tym ustrzec… I ja w swoim folderze resource/gamemenu tez mam tylko do odczytu.. I tak mialem odkad zainstalowalem cs.. Tzn ze chyba wszyscy juz tak maja ? Da sie to ominąć

  20. Dzis znalazlem plugin „sposob na dzieci neo” ze ja czituje to mozna mu pozmieniac config za kare i ten plugin dziala nawet jak config jest tylko do odczytu.. Czy to oznacza ze jednak sie da?

  21. Tak działa.. A + to wlazlem.na jakis serwer zeby zrobic reklame swojego i pozniejpatrze a mam podmienione gamemenu.. Ty jestes dobry w te klocki.. Moze dasz rade napisac ten plugin zeby znow dzialal ? Chociaz na ns?

  22. + pusalem na gg ale podejrzewam ze ono nie aktualne.. Mam jeszcze jedna prosbe.. Nie mg zmniejszyc widicznosci z nozem.. Wiesz o co chodzi?

  23. Ej GL mam pytanie, dla czego ten plugin nie działa wtedy, gdy już mamy jakieś serwery w gamemenu? Chodzi o to że miałem te swoje menu bo grałem u siebie na serwerze, i widziałem działało normalnie, potem wszedłem na kwidzyn deathrun i zauważyłem że dodało mi przez tą gre 4 ich serwery do menu, więc wbiłem do siebie na serwer, aly spowrotem przywrócić sobie łatwy dostęp do swojego serwera, lecz po wejściu na serwer i wyjściu z csa, nadal są te 4 serwery zamiast mojego. :(( co robić ?

  24. Witaj DarkGL!
    Mam problem, zainstalowałem plugin, lecz po wejściu na serwer mam takie coś w konsoli CS’a:


    Classic ~ connected
    Server tried to send invalid command:”motd_write „GameMenu”{„15″{„label” „nazwa_serwera [FFA + BF2]””command” „engine Connect adres_IP „}”14″{„label” „”

    W logach nie ma nic o pluginie.

  25. Napewno istnieje opcja ominięcia tego na steam, może nie komenda motd_write bo ją zablokowali, lecz w inny sposob – pobranie pliku lub cos, tylko walek jest gdy ktos juz ma taki plik to nie pobierze chyba… mam identyczny plugin tylko troche inna wersje napisana przez siebie i postaram sie cos wykombinowac, moze wpadne na jakis inny pomysl, ale chyba juz drugiej podobnej takiej komendy nie ma :S

  26. Dzięki, jak coś wymyśle to dam znać tutaj. Chyba że masz jakies ciekawe pomysły juz w tym kierunku?

  27. Plugin wgrany na 3 serwery + dodany na każdym serwerze po 1 IP.

    Sprawdzimy czy działa i dam Wam informację co i jak bo zapewne nie na każdą wersję non steam działa (o tym też możecie pomyśleć)

    Do dzieła !

  28. Nie działa wrzuciłem wszystko tak jak należy to w logach pisze że za długi a wgrałem twoja nazwe i aby dodałem adres ip

Dodaj komentarz